CDESK w pigułce - Odkryj, co kryje się w słowackim oprogramowaniu HELPDESK
 

CDESK
w pigułce

Siła CDESK leży w jego możliwości dostosowania do potrzeb Twojej firmy. Odkryj, co się w nim kryje.

Podstawy udanego biznesu

W tych podstawowych modułach znajdziesz najważniejsze rzeczy, których będziesz potrzebować w swoim biznesie. Moduły te stanowią dla naszych klientów podstawowe filary biznesu, na których zawsze mogą polegać.

Podstawy udanego biznesu

W tych podstawowych modułach znajdziesz najważniejsze rzeczy, których będziesz potrzebować w swoim biznesie. Moduły te stanowią dla naszych klientów podstawowe filary biznesu, na których zawsze mogą polegać.
Z przyjemnością pomożemy Ci dobrać odpowiednią kombinację narzędzi i modułów dla Twojego biznesu.

WNIOSKI

Klient jest zadowolony, jeśli jego WNIOSKI są realizowane jakościowo i terminowo. Skorzystasz, jeśli zrobisz to skutecznie.

Wszystkie wnioski na wyciągnięcie ręki

Przejrzysta lista wniosków z zaawansowanymi opcjami wyszukiwania i filtrowania. Szybki dostęp do edycji wniosku. Funkcja eksportu XLS.

Funkcja „Widok priorytetowy”

Aktywuj widok priorytetów, a natychmiast będziesz wiedział, które wnioski są w toku, a które są zaległe. Oczywiście istnieje możliwość zaawansowanego wyszukiwania i filtrowania wniosków.

SKUTECZNE ZARZĄDZANIE WNIOSKAMI

Praca z wnioskiem jest dopracowana w oparciu o najlepsze kryteria zgodnie z wymaganiami osób korzystających z CDESK. System jest skonfigurowany tak, aby prowadzić do wydajności. Jednocześnie daje pole do modyfikacji.

Dokładnie te dane, których potrzebujesz

Jeśli CDESK nie zawiera elementu, który jest potrzebny w zarządzaniu wnioskami, można go dodać za pomocą funkcji Właściwości opcjonalne.

Możesz również zdefiniować własne reguły generowania wniosków (funkcja Regularne wnioski) i niestandardowe szablony (funkcja Katalog wniosków).

Innymi słowy, kompleksowość i elastyczność.

DOKUMENTACJA

ZAMÓWIENIA

CDESK daje Ci przejrzyste, elastyczne i sprawdzone narzędzia do profesjonalnego zarządzania zamówieniami.

Kompleksowe zarządzanie zamówieniami od A do Z

Rejestracja zamówienia. Planowanie jego realizacji wraz z kosztorysem. Podział zadań i monitorowanie realizacji. Ewidencja powiązanych procesów, dokumentów i dokumentacji. Dokładne zestawienia i bezproblemowe fakturowanie. I wreszcie porządek i przegląd, o jakim zawsze marzyłeś.

Koszty pod kontrolą

Aktywuj widok priorytetowy, a od razu dowiesz się, które prośby czekają na odpowiedź, a które są zaległe. Zaawansowane wyszukiwanie i filtrowanie wniosków to oczywistość.

JAKA PRACA, TAKA PŁACA

Klient musi zawsze dokładnie wiedzieć, za co płaci. CDESK daje Ci narzędzia, aby to pokazać. Jasne i wiarygodne.

DOKUMENTACJA

REALIZACJE

Rejestruj swoją pracę i otrzymuj za nią pieniądze.

Kto, co, kiedy i jak

Zdobądź przegląd obciążenia swoich pracowników. Proste lub kompleksowe, tak jak potrzebujesz.

Niefakturowana praca nie popłaca!

Twórz faktury z łatwością, z dokładnym harmonogramem pracy. Możesz rejestrować zużyte materiały, dostarczone towary, koszty transportu i opłaty parkingowe.

Kompletność, dokładność, transparentność. Dla Ciebie i przede wszystkim dla Twoich klientów. Dzięki CDESK nie zapomnisz wystawić faktury za wykonanie, a także zmniejszysz ryzyko odrzucenia faktury.

DOKUMENTACJA

KSIĄŻKA ADRESOWA

Mówi się, że informacja oznacza władzę. CDESK otwiera Ci możliwość skorzystania z tego.

Adresár – prehľadný zoznam spoločností a kontaktov

Nawet numer buta…

Ty sam decydujesz, w jakiej strukturze i co chcesz zarejestrować w swoich kontaktach. Preferowane restauracje, mocne i słabe strony, urodziny lub nawet numery butów… Bez ograniczeń.

Źródło przewagi konkurencyjnej

Porządek i systematyczność  w Książce adresowej to conditio sine qua non, czyli warunek konieczny, bez którego Twoja komunikacja nie będzie konkurencyjna. Moduł Książka adresowa idzie jednak dalej. Oprócz elastyczności w zapisie danych, CDESK stwarza warunki do efektywnego wykorzystania tych informacji poprzez powiązanie katalogu z innymi modułami systemu.

Informacja oznacza władzę. Wysokiej jakości przetwarzanie danych kontaktowych może być zatem źródłem Twojej przewagi konkurencyjnej. Tego nie da Ci klasyczny katalog w Excelu…

DOKUMENTACJA

Baza danych konfiguracji, CMDB

Rejestrowanie wszystkich obiektów w konfigurowalnej przez użytkownika bazie danych.

Potężne narzędzie o wysokiej wartości

Stworzenie kompletnej bazy danych obiektów firmowych, zawierającej wszystkie niezbędne dane i odnośniki, jest wyzwaniem nawet dla zespołu informatyków. Nawet jeśli im się to uda, łatwo może się okazać, że wkrótce struktura będzie wymagała modyfikacji, pojawią się nowe typy obiektów lub nowe dane. Wszystko to sprawia, że programowanie wysokiej jakości bazy danych jest kosztowne i czasochłonne.

Drugą opcją jest skorzystanie z CDESK, który oferuje Tobie bazę danych konfiguracji (Configuration Management Database – CMDB), spełniającą wymienione kryteria.

Wszystkie obiekty jak na dłoni. Tak szczegółowe, jak potrzebujesz.

CMDB to zaawansowana ewidencja wszystkich obiektów, których używasz do świadczenia swoich usług. Obiekty, gdziekolwiek się znajdują, są na wyciągnięcie ręki – komputery, maszyny, wszelkie urządzenia, budynki, zakłady, miejsca pracy i wszystko inne. Wraz z dokumentacją, umowami, historią napraw i wszelkimi innymi informacjami, które chcesz śledzić na temat obiektów. Dodatkowo, można powiązać obiekty z innymi elementami biznesu – wnioskami, harmonogramem zadań, SLA/SLO, itp.

Zaprojektuj niestandardową bazę danych

Unikalną zaletą bazy danych konfiguracji CDESK jest jej elastyczność. Brak ograniczeń w zakresie predefiniowanych szablonów i wstępnie zaprogramowanych pól. Masz możliwość tworzenia własnych grup i typów obiektów, pól niestandardowych. Możesz ustawić uprawnienia, zarządzać SLA i SLO dla każdej grupy lub typu obiektu. I to wszystko bez żadnej wiedzy programistycznej.

Bez specjalisty od baz danych stworzysz strukturę danych dokładnie dopasowaną do Twojej firmy. To siła, która sprawia, że ​​CDESK jest wyjątkowy.

DOKUMENTACJA

SLA A SLO

Ustal terminy, które potwierdzą jakość Twoich usług.

SLA

Umowa SLA (Service Level Agreement) określa godziny pracy i terminy związane ze wsparciem – termin odpowiedzi, termin realizacji oraz terminy dla rozwiązań alternatywnych.

Zoznam SLA MacBook
W bazie danych konfiguracji ustawiasz konkretne daty odpowiedzi dla poszczególnych obiektów lub grup. Możesz je zdefiniować dla każdego dnia osobno i osobno dla dni wolnych od pracy.

SLO

Zoznam SLO

SLO (Service level objective) definiuje parametry dostępności usług. Jest to procentowe wyrażenie minimalnej dostępności usługi w określonym czasie. Można również udokumentować maksymalny czas trwania przestojów i uwzględnić planowane prace.

Konkrétna SLO

DOKUMENTACJA

PRZETWARZANIE WIADOMOŚCI

Czy kiedykolwiek marzyłeś o automatycznym przetwarzaniu poczty? CDESK zapewni Ci wyższy poziom zarządzania wiadomościami.

Wszystkie wiadomości w jednym miejscu

Podstawową funkcją modułu Przetwarzanie wiadomości jest uporządkowana lista e-maili – zarówno od klientów, jak i od pracowników. Nie musisz sprawdzać wielu skrzynek pocztowych, wszystkie są starannie posortowane w jednym miejscu.

UROK AUTOMATYZACJI

CDESK da Ci znacznie więcej niż klasyczny klient poczty e-mail. Jego kluczową zaletą jest automatyzacja, dzięki której zaoszczędzisz wiele cennego czasu.

Tak, jak rozkażesz…

Najpierw określasz kryteria, których system używa do automatycznego sortowania wiadomości. Następnie określisz same działania, które należy podjąć, jeśli kryteria zostaną spełnione.

Na przykład, CDESK może automatycznie tworzyć wnioski lub inne elementy na podstawie otrzymanych wiadomości e-mail.

Jak widać na poniższej sekwencji ekranów, proces tworzenia reguł automatyzacji jest przejrzysty i intuicyjny.

Proces definovania pravidiel pre vykonanie automatizovaných akcií
Proces definiowania zasad wykonywania zautomatyzowanych działań

DOKUMENTACJA

RAPORTOWANIE I POWER BI

Raportowanie bezpośrednio w CDESK

Oceń informacje z CDESK. Dane z list można wyeksportować do raportu Excel za pomocą jednego kliknięcia.

Reporting a Power BI - úvodný prehľad

CDESK zawiera również gotowe raporty .pdf, które stale są rozwijane.

W przypadku konieczności raportowania bardziej złożonych danych statystycznych, umożliwia to osobny moduł Raporty.

POWER BI – narzędzie do raportowania dostępne we wszystkich modułach CDESK

Połącz się z CDESK za pośrednictwem interfejsu API i twórz raporty za pośrednictwem Microsot Power BI. Możesz je łatwo tworzyć w oparciu o swobodnie dostępny przykładowy model .pbix, w którym znajdziesz próbki wielu wykresów oraz przygotowane wcześniej dane do wyświetlenia.

 

Formularze i raporty dokładnie według Twoich potrzeb

Jeśli potrzebujesz własnego formularza utworzonego dla określonej akcji, takiego jak tworzenie dziennika usługi na końcu wniosku, CDESK zapewnia obsługę uruchamiania niestandardowego narzędzia raportowania dla tych działań. Wymiana danych odbywa się poprzez API. Stworzenie raportu może być zapewnione w całości przez nasz zespół lub zapewnimy Ci współpracę przy tworzeniu tego rozwiązania.

DOKUMENTACJA

ZATWIERDZANIE

Procesy zatwierdzania wniosków, ofert i urlopów. Bez dwóch zdań.

Ja zatwierdzam, ty zatwierdzasz, my zatwierdzamy

CDESK daje Ci skuteczne narzędzie do szybkiego i przejrzystego zatwierdzania wniosków, ofert lub wniosków urlopowych. Każda decyzja jest odpowiednio dokumentowana w systemie. Bez nieporozumień, bez opóźnień.

Schvaľovací proces
Proces zatwierdzania

Dla każdego scenariusza i każdej obsady

Indywidualne procesy zatwierdzania często różnią się i nie zawsze są proste. CDESK bierze to pod uwagę i daje miejsce na różne alternatywy scenariuszy. Zatwierdzenia mogą odbywać się sekwencyjnie lub równolegle, można zdefiniować minimalną wymaganą liczbę zatwierdzeń itp. Nie jest to jednak zaskoczeniem dla systemu, którego dewizą jest elastyczność.

Mailová notifikácia k schvaľovaciemu procesu
Mailowe powiadomienie o procesie zatwierdzania
Transparentny proces

Dla efektywnego funkcjonowania firmy istotne jest, aby procesy akceptacji odbywały się w przejrzysty sposób. To znaczy:

  • => jasna rola każdego zatwierdzającego w procesie
  • => precyzyjnie określone kryteria wyniku zatwierdzenia (decyzji)
  • => perfekcyjnie zarządzana komunikacja – natychmiastowe informowanie wszystkich zainteresowanych o postępach w procesie akceptacji i ostatecznej decyzji.

CDESK stwarza warunki do spełnienia wszystkich powyższych kryteriów.

DOKUMENTACJA

APLIKACJA MOBILNA

Możliwość działania, gdziekolwiek jesteś.

Dzięki aplikacji mobilnej Twoje dane masz zawsze przy sobie. Tę możliwość docenią zwłaszcza osoby pracujące w terenie. Aplikacja mobilna pomoże Ci w wykonywaniu i rejestracji pracy, ponieważ dostęp do niezbędnych informacji uzyskasz bezpośrednio na swoim smartfonie lub tablecie.

Nawet bez internetu

Aplikacja mobilna działa również w trybie offline. Po ponownym połączeniu się z Internetem automatycznie synchronizuje się ze wszystkimi użytkownikami systemu.

Aplikacja jest obsługiwana przez systemy Android i iOS.

iOS verzia mobilnej aplikácie CDESK
Wersja aplikacji mobilnej CDESK na iOS
Android verzia mobilnej aplikácie CDESK
Wersja Android aplikacji mobilnej CDESK

DOKUMENTACJA

MAGAZYNY

Gdy świadczysz usługi, w których wymagane jest wydanie towaru lub materiałów, docenisz moduł magazynowy w CDESK. Z modułu Magazyn można korzystać w dwóch trybach. Proste, tylko dla wydatków, bez śledzenia salda lub z większą spójnością administracyjną, gdzie można śledzić rzeczywiste salda.

Dzięki możliwości połączenia CDESK z ERP możesz korzystać z funkcji magazynowych z jeszcze większymi korzyściami. Przenosząc karty magazynowe z ERP i stworzone dokumenty magazynowe do ERP, eliminujesz zbędną pracę ludzką.

DOKUMENTACJA

MODUŁ REZERWACJI

Unikaj nieporozumień podczas rezerwacji.

Rezervácie v kalendári
Rezerwacje w kalendarzu

Moduł rezerwacji umożliwia tworzenie rezerwacji na dowolne obiekty w firmie. Jest dostępny zarówno dla Twoich pracowników, jak i klientów.

Praca z rezerwacjami jest uproszczona dzięki możliwości sortowania na kategorie, które sam tworzysz. Możesz także zdefiniować własne pozycje rezerwacji. Wydajnie i elastycznie.

DOKUMENTACJA

ZADANIA

Planuj swoje obowiązki. Szybko, prosto, wydajnie.

Prostota

Zadania mogą istnieć w CDESK jako samodzielne pozycje lub jako część wniosków lub kontraktów, efektywnie dzieląc je na mniejsze, proste czynności. Filozofia prostoty znajduje również odzwierciedlenie w konstrukcji samego systemu zadań – minimalizacja opcji i wyświetlanie tylko tych pól, które są w danej chwili potrzebne.

Bez ograniczeń

Kiedy mówimy o prostocie w CDESKu, nigdy nie jest to prostota pod względem ograniczania elastyczności. W przypadku zadań można zatem rejestrować wyniki, skonfigurować grupę jako rozwiązujący i dodać pomocniczych rozwiązujących. Spraw, aby system był tak wszechstronny, jak Ci odpowiada.

DOKUMENTACJA

TABLICA OGŁOSZEŃ I OGŁOSZENIA

TABLICA OGŁOSZEŃ

Wszystkie informacje dla Twoich pracowników. W jednym miejscu.

Tablica ogłoszeń reprezentuje skrzynkę informacyjną Twojej firmy. Każdy użytkownik wyraźnie widzi informacje, które są dla niego ważne w chwili obecnej.

Możesz adresować posty na Tablicy ogłoszeń do rozwiązujących lub operatorów, a także organizować je w foldery. Treść na tablicy ogłoszeń ma nieograniczoną ważność czasową, ale autor postu może go usunąć. Oczywiście możliwe jest również sprawdzenie, czy i kiedy wiadomość została przeczytana przez adresata.

Ogłoszenia

Szyld Twojej firmy.
Ogłoszenia przeznaczone są dla wszystkich Twoich pracowników oraz klientów. Pojawiają się bezpośrednio w Raporcie Wstępnym, aby nikt nie przegapił niczego ważnego.

Możesz posortować ogłoszenia w przejrzyste kategorie, które sam tworzysz. Ważny komunikat może być wyświetlany jako priorytet.

W przeciwieństwie do modułu Tablica ogłoszeń, wiadomości w Ogłoszeniach mogą mieć ograniczoną ważność czasową.

DOKUMENTACJA

APLIKACJA DESKTOPOWA

Praca na komputerze.

Dzięki aplikacji desktopowej Twoja praca będzie bardziej wydajna. Włożyliśmy wiele wysiłku w to, abyś mógł wykonać wszystkie czynności tak szybko, jak to możliwe. Ponadto może działać w trybie offline.

Mac aplikácia
Aplikacja na komputery Mac
Mac aplikácia
Aplikacja na komputery Mac
Detail požiadavky v desktop aplikácii
Szczegółowy opis wniosku w aplikacji komputerowej

WSKAZÓWKA: Jeśli niektórzy z Twoich pracowników będą mogli wykonywać większość swojej pracy za pomocą aplikacji komputerowej z minimalnym dostępem do sieci, możesz zaoszczędzić. Dla takich pracowników można kupić bardziej opłacalną licencję CDESK Silver.

DOKUMENTACJA

ZŁĄCZA

CDESK zawiera komponenty, które pośredniczą w połączeniach z innymi usługami oprogramowania i w ten sposób odpowiednio rozszerzają jego funkcjonalność – od podstawowych usług systemowych do uwierzytelniania dostępu do połączeń z aplikacjami.

Funkcjonalność w kilku kliknięciach

Obecnie dostępne są następujące złącza:

Uwierzytelnianie dostępu – weryfikacja dostępu do CDESK za pośrednictwem usług zewnętrznych. Niektóre z nich dodały automatyczne tworzenie kont CDESK, grupowanie do zarządzania uprawnieniami, hierarchię przełożonych. Dostępne są następujące metody uwierzytelniania dostępu.

  • Active Directory  / LDAP 
  • Single Sign On (SSO ADFS)
  • Azure Active Directory  
Usługi usprawniające wewnętrzną funkcjonalność CDESK
  • Bramki SMS – wysyłanie SMS z CDESK przez wybranego dostawcę
  • FinStat – uzupełnianie danych o firmach przy tworzeniu nowych ewidencji, kontrola dyscypliny płatniczej wobec instytucji państwowych oraz kondycji finansowej firmy.
  • Exchange – wyświetlanie spotkań z CDESK w kalendarzu Outlooka.
Połączenia z aplikacjami
  • JIRA – powiązanie z narzędziem projektowym (projekty, problemy), worklogiem
  • Money S4/S5 – połączenie z systemem ERP (książka adresowa, zamówienia, karty magazynowe, faktury)
  • ABRA – połączenie z systemem ERP (książka adresowa, zamówienia, karty magazynowe, faktury)
  • SCCM – import i aktualizacja listy komputerów z SCCM do CDESK.
  • DOAS – link do oprogramowania do sprzedaży i serwisu samochodów (katalog)
Połączenie z usługami stron trzecich
  • Securiton PCO – całodobowe przetwarzanie raportów z CDESK i CM w scentralizowanym punkcie ochrony obsługiwanym przez SECURITON Servis.

DOKUMENTACJA

KALENDARZ

Interaktywny przegląd wszystkich terminów.

Moduł Kalendarz jest potężnym narzędziem do planowania pracy. Zapewni Ci to doskonały przegląd działań w czasie, z możliwością podziału na poszczególnych rozwiązujących. Wyświetla wnioski i szacowane terminy realizacji zadań, kontraktów, rezerwacji i urlopów. Tworzy warunki, które sprawiają, że niedotrzymywanie terminów staje się przeszłością.

ZLECENIA PRACY

Kontrolowany proces realizacji wniosków. Efektywnie.

Dziel (pracę) i rządź

Zlecenia pracy są skutecznym narzędziem do podziału pracy na poszczególne wnioski. Dokładnie określają czynności, które należy wykonać, aby zrealizować dany wniosek.Zoznam príkazov

SLA

Zlecenie pracy, w przeciwieństwie do zadań, ma wpływ na obliczanie SLA.

Efektywne zarządzanie

Zlecenia mogą być sortowane, ich widoczność może być zarządzana i więcej parametrów może być zarejestrowanych do oceny. Ponieważ zlecenie pracy jest ściśle powiązane z wnioskiem, niektóre czynności mogą być zautomatyzowane. Można również dodać dowolny obiekt z Bazy danych konfiguracji do zleceń pracy, aby śledzić prace na tym obiekcie.

Konkrétny príkaz

Zlecenia pracy są idealne do radzenia sobie z wnioskami dotyczącymi wielu pracowników. Dzięki funkcji kolejkowania zleceń pracy, pracownik widzi swoje zadanie dopiero wtedy, gdy poprzednie zlecenia pracy zostaną zakończone i tym samym będzie miał warunki do rozpoczęcia pracy.

DOKUMENTACJA

CENNIKI

Cennik za świadczone usługi, dostarczone towary i opłaty towarzyszące.

Bez kompromisów

Moduł Cenniki obejmuje wszystkie artykuły i usługi wymagające wyceny. Podzielony jest na trzy części: Cenniki usług, Cennik prac i Cennik transportu. Możesz wybrać pozycje z Cennika podczas tworzenia nowych Zamówień i Realizacji.

Cenniki usług

Tutaj rejestrujesz ceny świadczonych usług. Może to być jedna usługa lub kilka usług zgrupowanych w jednym pakiecie. Twoi klienci docenią również możliwość różnego rodzaju rabatów, które możesz przypisać do usług.

Cennik prac

W tym cenniku ustalasz cenę pracy, którą klient zamawia od Ciebie. Pracę rejestrujesz według stawki godzinowej, stawki jednostkowej lub w formie stawki ryczałtowej.

Cennik transportu

Ten cennik zawiera przegląd cen związanych z transportem. Możesz je stworzyć dla każdego klienta osobno.

DOKUMENTACJA

POŁĄCZENIE CM IT MONITORING

Połączenie z Custmer Monitor jest odpowiednim wyborem dla firm świadczących usługi IT, ale także dla firm, które są zainteresowane nie tylko obsługą procesów komunikacyjnych, ale także monitorowaniem i zarządzaniem infrastrukturą oraz sprzętem IT.

Pełna ewidencja w jednym miejscu

Komputery i urządzenia zarejestrowane w Customer Monitor są przenoszone do rejestru obiektów w CDESK (CMDB). W ten sposób można prowadzić pełną dokumentację z wszystkimi niezbędnymi parametrami.

Szybkie wprowadzanie wniosków i natychmiastowy zdalny dostęp do Twojego komputera – Easyclick

Dzięki połączeniu CDESK z komputerem zarejestrowanym w Customer Monitor, otrzymujemy dwie przydatne funkcje.

Dla użytkownika końcowego jest to szybki i wygodny sposób wprowadzania wniosków Easyclick.

Dla serwisanta jest to łatwość zdalnego dostępu do komputera bezpośrednio z poziomu wniosku Easyclick.

Automatyczne tworzenie wniosków z problemów

Jak najszybciej wprowadź wszelkie awarie w infrastrukturze IT rozwiązania i monitoruj postęp rozwiązania. W CDESK z CM możesz to osiągnąć poprzez automatyczne tworzenie wniosków dla błędów. Udokumentuj również rozwiązaną już usterkę, ręcznie wprowadzając wniosek.

Redukcja wymogów administracyjnych

Integracja z Customer Monitor zmniejsza również wymagania dotyczące zarządzania. Z punktu widzenia administratora zarządzany jest tylko jeden system (środowisko) i jedna konfiguracja.

Więcej informacji na temat Customer Monitor można znaleźć na stronie głównej.

DOKUMENTACJA

ZAPLANOWANE PRACE

Czy doświadczyłeś właśnie awarii serwera, na którą nie byłeś przygotowany? Czy byłeś przerażony, gdy dowiedziałeś się, że to było zaplanowane?

Jeśli używasz modułu CDESK Zaplanowane prace, nic takiego nie może się zdarzyć. Moduł Planowana praca zapewnia przegląd planowanych prac, informuje zainteresowane osoby, ewidencjonuje rzeczywiste awarie. Otrzymasz środek, który w porę poinformuje Twoich klientów i nie spowoduje nieprzyjemnych niespodzianek. Możesz również udowodnić, że przez długi czas zapewniasz uzgodnioną dostępność usług.

Jak dowiedzieć się o planowanych pracach

Informacje w portalu są dostarczane przez połączony moduł Powiadomienia, widżet na Przeglądzie początkowym oraz powiadomienie e-mail. Dzięki temu użytkownicy będą informowani o ważnych pracach w odpowiednim czasie.

Udowodnij niezawodność

Pokaż, że wykonałeś zaplanowane prace w terminie, a nawet jeśli coś przekroczyłeś, CDESK obliczy, czy nadal spełniasz warunki umowy. Idealnie nadaje się do planowania pracy nad obiektami w konfiguracyjnej bazie danych. W ten sposób otrzymasz proste raporty z wyliczonymi dostępnościami, które możesz przedstawić klientowi.

DOKUMENTACJA

KONTRAKTY

Dobre kontrakty tworzą dobrych przyjaciół

Clara pacta, boni amici

Czy świadczysz usługi w oparciu o regularne opłaty? Czy umożliwiasz klientom korzystanie z różnych rodzajów rabatów? Czy masz usługi związane z wykonawcami? Moduł Kontrakty wprowadza porządek i precyzję do tej złożoności. Jasno określone zasady współpracy, brak przykrych niespodzianek dla klientów. Oto warunki konieczne, aby Twój budżet był w dobrej kondycji…

Prehľadný zoznam všetkých zmlúv

Różnica tkwi w szczegółach

Brakująca pozycja, błędny zapis, niejasne sformułowania. Każdy drobiazg w kontrakcie może zmienić udaną transakcję w fiasko. CDESK rozwiązuje kontrakty w taki sposób, że choć nie zagwarantuje Ci nieomylności, to znacznie je ułatwi.

Kluczem jest swoboda w zakresie parametrów, jakie mogą zawierać kontrakty. Dla każdego klienta można zdefiniować specyficzne zasady umowne, np. kary umowne. Powiązanie z  Bazą Konfiguracji i Cennikami przyspiesza pracę i pomaga uniknąć błędów.

Položka služby na zmluve. Zmluvy sú prepojené s Konfiguračnou databázou a Cenníkmi.

Automatyczne rozliczanie

Rozliczanie kontraktów jest kluczowym elementem dla Twojego przepływu środków pieniężnych. Znacząco pomoże Ci w tym fakt, że CDESK jest w stanie automatycznie rozliczać kontrakty. Ty tylko ustalasz czas i metodę. Proste.

Automatické účtovanie zmlúv je povoleným dopingom pre Váš cash-flow.

DOKUMENTACJA

DODATKOWE WŁAŚCIWOŚCI

Dostosuj formularze w CDESK do swoich potrzeb. W prosty sposób.

Brakuje mi pola…

CDESK nie ogranicza Cię do używania tylko tych pól w formularzach, które tam znajdziesz po zainstalowaniu systemu. Dzięki Dodatkowym właściwościom możesz łatwo dodać potrzebne właściwości i indeksy.

Masz wybór

Moduł Dodatkowe właściwości umożliwia wybór szerokiej gamy typów wartości – tekst, liczba, data, pole wyboru, hiperłącze, pole wyboru, widok warunkowy… Ponadto samodzielnie określ, które elementy są obowiązkowe.

Wstępnie wypełnione listy wartości możesz tworzyć samodzielnie lub mogą być one automatycznie uzupełniane z istniejących w systemie rekordów – np. z bazy danych konfiguracji CMDB lub modułu Użytkownicy. Możliwe jest również ustawienie wartości domyślnej w liście możliwości.

Poradzimy sobie również ze skomplikowanymi sprawami

Unikalną zaletą CDESK jest możliwość łączenia różnych typów wartości i ustawiania widoczności wartości w zależności od innych (wyświetlanie warunkowe). To proste i niezwykle praktyczne.

DOKUMENTACJA

BAZA WIEDZY

Rejestrowanie i wymiana know-how między wyznaczonymi osobami. Genom i pamięć Twojej firmy.

Rejestr wiedzy i rozwiązań

W przypadku incydentu lub jakiegokolwiek problemu, użytkownik nie będzie już musiał gorączkowo szukać rozwiązania. W bazie wiedzy szybko znajdzie wszystkie dostępne rozwiązania, zgromadzoną wiedzę i doświadczenie, poradniki i instrukcje. Nie trać czasu na zbędne poszukiwania, zacznij od początku, nie wymyślaj koła na nowo.

Możesz również selektywnie udostępniać swoim klientom informacje z bazy wiedzy.

Znalostná báza – zoznam

DOKUMENTACJA

API – AUTOMATYZACJA Z CDESK

API w CDESK pozwala rozwiązać prawie wszystko, co można zrobić za pomocą interfejsu użytkownika. Możesz odczytać dowolne dane, stworzyć dowolny obiekt, zmienić stan, przesunąć datę na dowolnym z elementów. To sprawia, że ​​CDESK jest zaawansowanym oprogramowaniem z otwartym interfejsem do komunikacji z innym oprogramowaniem, do zbiorczego pobierania danych, w celu uzupełnienia funkcjonalności zgodnie z Twoimi procesami.

Do czego to jest dobre…

Tworzenie protokołów, raportów według Twojego projektu i procesów.

Przetwarzanie zapisanych danych, otrzymanych wiadomości e-mail w CDESKu zgodnie z Twoimi zasadami. Można to wykorzystać do łączenia się z innymi helpdeskami. Przetwarzanie raportów z oprogramowania monitorującego i innych raportów, zgodnie z którymi zostanie przeprowadzona określona akcja w CDESKu – na przykład ustanowienie wniosku wstąpienia pracownika.

Importuj i synchronizuj dane z baz danych i oprogramowania do CDESK. Wypełnianie danych do modeli Power BI jest również realizowane za pośrednictwem interfejsu API.

DOKUMENTACJA

LISTA ZAKUPÓW

Mniej formalne, elastyczne prowadzenie ewidencji zakupów.

Moduł Lista zakupów jest cyfrowym odpowiednikiem tradycyjnej listy zakupów, bez ryzyka zagubienia lub usunięcia. Celem jest, aby towary były kupowane na czas i przy minimalnych kosztach. Pozwoli to na terminowe i sprawne wykonywanie zadań.

Nákupný zoznam
Lista zakupów
Pozbądź się złych dostawców

Twoja firma będzie prosperować tylko wtedy, gdy będziesz współpracować z renomowanymi dostawcami. A dokładniej, z najlepszymi. W tym celu CDESK udostępnia narzędzie w postaci systemu oceny dostawców. Będziesz mógł zidentyfikować problematycznych partnerów biznesowych, zobaczyć ich niedociągnięcia i ewentualnie wystawić im żółtą lub czerwoną kartkę.

Hodnotenie dodávateľov
Ocena dostawców

DOKUMENTACJA

ŁĄCZENIE WIELU CDESKÓW

Obecnie przygotowujemy dla Ciebie tę funkcjonalność.

Jeśli świadczysz usługi dla klienta, który już korzysta z CDESK lub zastanawia się nad tym, połączenie między tymi systemami ułatwi komunikację. Każda ze stron pracuje w swoim CDESK, gdzie wykonuje działania tak, jakby znajdowała się w środowisku drugiej strony.

Nadchodząca funkcjonalność rozwiązuje interaktywną wymianę danych w następujących scenariuszach:

  • Tworzenie wniosku od klienta do dostawcy.
  • Dyskusja między dostawcą a klientem.
  • Składanie ofert klientowi i zatwierdzenie.
  • Testowanie wniosku klienta.
  • Akceptacja / odrzucenie zakończenia wniosku klienta.

Klient i dostawca mogą tworzyć konfigurację po obu stronach, m.in. raz jedna strona może być klientem, a druga dostawcą.

DOKUMENTACJA

OFERTY

Bez wysokiej jakości oferty możesz stracić klienta, zanim zdąży on poznać jakość Twoich produktów.

Na początku była…

Oferta. Niezależnie od tego, czy jest to nowy klient, czy lojalny „stały bywalec”, dobra komunikacja ofertowa jest podstawą dobrego biznesu. Ze swojej strony musisz zawsze wiedzieć, kto, co i kiedy zaoferował, kto zajmuje się ofertą i na jakim jest etapie. Klient musi otrzymać jasną, zgodną ze stanem faktycznym i dobrze wyglądającą ofertę, na którą będzie mógł odpowiedzieć w najprostszy możliwy sposób.

CDESK zapewni Ci wysokiej jakości zarządzanie ofertami, aby pomóc w urzeczywistnieniu powyższych wymogów.

Zatwierdzanie ofert

System rejestruje zarówno oferty wystawione przez Ciebie, jak i oferty, które otrzymałeś od swoich dostawców.

W pierwszym przypadku skorzystasz z funkcji „akceptacja klienta”. Klient może zatwierdzić lub odrzucić Twoją ofertę bezpośrednio w systemie. Jest też miejsce na dyskusję i komentarze. Szybkość, przejrzystość, sprawna komunikacja.

Oferty od dostawców mogą być również zatwierdzane bezpośrednio w systemie. Jeśli chcesz się zabezpieczyć przed marnotrawstwem środków, możesz nadać odpowiednie uprawnienia tylko wybranym menedżerom.

DOKUMENTACJA

URLOPY I ZASTĘPSTWA

Ewidencja wykorzystanych urlopów. Z zastępstwami.

CDESK pozwala rejestrować każdy rodzaj „urlopu”, którego potrzebujesz – urlopy, szkolenia, zwolnienia lekarskie, wizyty u lekarza, itp. Oczywiście, możesz również śledzić stan swojego urlopu.

Zoznam dovoleniek

Dzięki wielopoziomowemu zatwierdzaniu, masz pełną kontrolę nad przydziałem urlopów.

Czy potrzebujesz zastępstwa?

Zastępstwo przewiduje możliwość przeniesienia uprawnień od jednego operatora na osobę zastępującą. Zrób to szybko i przejrzyście, bez zbędnej administracji.

Zastupovanie

DOKUMENTACJA

Przegląd wstępny

Wymagania dotyczące rozwiązań, szybki przegląd ogłoszeń, nowe planowane prace… Wszystko, czego potrzebujesz, znajdziesz w Przeglądzie wstępnym.

Przegląd wstępny zawiera w formie widżetów przegląd ważnych informacji, na które należy zwrócić uwagę. Ty decydujesz, które widżety są umieszczone na tej stronie i wybierasz ich rozmiar i rozmieszczenie według własnego uznania.

Możesz także ustawić widżety dla innych użytkowników.

DOKUMENTACJA

Scoreboard

Dzięki Scoreboardowi będziesz mieć podgląd wszystkiego. Wyświetla numeryczny przegląd liczby rekordów wniosków i zleceń pracy na jednym ekranie.

Scoreboard na jednym ekranie daje wgląd w dane liczbowe, które musisz zobaczyć. Może to być ilość otwartych, zakończonych prac, przydzielonych zadań do zespołów lub reklamowanych wniosków. Samodzielnie dokonujesz wyboru wszystkich kryteriów.

DOKUMENTACJA

DMS

Prosta rejestracja załączników i dokumentów (Document Management System)

Nie musisz już szukać załączników z e-maili w wiadomościach. CDESK gromadzi je w jednym miejscu, w module DMS (Document Management System). Jednocześnie skutecznie je porządkuje – sortuje według klientów i według rodzaju przedmiotu, takiego jak wniosek, zamówienie czy realizacja.

Każdy użytkownik może również dodawać do tego archiwum własne załączniki niebędące wiadomościami.

Document Management System
Document Management System

DOKUMENTACJA

CDESK OUTLOOK PLUGIN

W szczególności operatorzy spotykają się z sytuacją, w której do ich Outlooka trafia wiadomość e-mail zawierająca ważne informacje, z których konieczne jest utworzenie wniosku, ale zadanie wstawienia do wniosku wpisu dyskusyjnego. Dzięki wtyczce CDESK Outlook Plugin mogę to za nich zrobić za pomocą kilku kliknięć.

 CDESK i Microsoft Outlook 

CDESK Outlook Plugin pozwala na tworzenie wniosków, zadań i postów dyskusyjnych bezpośrednio z poczty w Microsoft Outlook Plugin. Ten komponent nie jest ograniczony tylko do jednego konta CDESK, ale możesz połączyć się z wieloma CDESK jednocześnie.

PRZEGLĄD WPROWADZONYCH DANYCH

Za pomocą wtyczki Outlook nie tylko tworzysz rekordy, ale możesz także przeglądać ich przegląd odpowiadający danemu e-mailowi. Dzięki temu będziesz miał przegląd tego, co jest już adresowane, a czego jeszcze nie wprowadziłeś.

DOKUMENTACJA