Przejrzysta baza klientów z możliwością kategoryzacji
Proste ewidencje otwartych i wykonanych prac według klientów, z bezpośrednim fakturowaniem, planowaniem kosztów i zasobami ludzkimi
Rozwiązywanie wniosków klientów w ustalonych terminach, z informowaniem o ich statusie
Szybkie i łatwe planowanie obowiązków
Ewidencja pracy wykonanej przez pracowników
Ewidencja ofert z zatwierdzeniem przez klienta
Centralny rejestr kontraktów z klientami
Poinformuj wszystkich o swojej rezerwacji. Unikaj niepotrzebnych nieporozumień
Przegląd dat w interaktywnym kalendarzu
Nie zostawiaj swoich obowiązków na lodzie, gdy nie jesteś w pracy
Ewidencja udzielonych urlopów z zastępstwami
Zapisuje wszystkie obiekty w konfigurowalnej przez użytkownika bazie danych
Procesy zatwierdzania wniosków, ofert i urlopów
Łatwe archiwizowanie załączników i dokumentów
Mniej formalna, elastyczna ewidencja zakupów
Będziesz miał wszystko udokumentowane w CDESK.
Wycena świadczonych usług, dostarczanych towarów i związanych z nimi opłat
Kontrolowany proces realizacji wniosku
Przekierowanie komunikacji e-mailowej poprzez adresy publiczne, przechowywanie i przetwarzanie wszystkich wiadomości w CDESK
Dostosuj formularze w CDESK do swoich potrzeb
Rozszerzenie obsługi klienta o zaawansowane zarządzanie IT
API do wymiany danych między CDESK a innymi systemami w Twoim środowisku
Wyznacz terminy, które będą mówić o jakości Twoich usług
SLA
SLO
Wszystkie informacje przeznaczone dla Twoich pracowników są uporządkowane w jednym miejscu
Rejestrowanie i dzielenie się know-how przez wyznaczone osoby, Baza wiedzy i rozwiązań
Szybki dostęp do danych CDESK z urządzenia mobilnego, nawet w terenie
Łatwy transfer wiadomości e-mail do CDESK
Wszystkie niezbędne dane o firmach i klientach w jednym miejscu.
Tablica ogłoszeń w Twojej firmie