Przegląd modułów i rozszerzeń - CDESK
 

Nasze Moduły

Dzięki szybkiemu przeglądowi dowiesz się, które moduły są odpowiednie dla Twojej firmy.
Wnioski z SLA - Helpdesk

Rozwiązywanie wniosków klientów w ustalonych terminach, z informowaniem o ich statusie

  • Rejestrowanie otwartych prac pracowników
  • Śledzenie terminów realizacji/odpowiedzi, alternatywne rozwiązania, ocena SLA
  • Wybór rodzaju zgłoszenia – Helpdesk, zamówienie, reklamacja
  • Możliwość przypisania obiektów klientów, z którymi powiązany jest wniosek (z CMDB)
  • Właściwości opcjonalne
  • Dyskusja z klientem
  • Dyskusja wewnętrzna (ukryta przed klientem)
  • Możliwość predefiniowania własnych podpisów wyświetlanych w dyskusji
  • Automatyczne przypisywanie odbiorców powiadomień z podaniem przyczyny
  • Opcjonalne dodawanie i usuwanie odbiorców powiadomień z historią
  • Rejestrowanie historii zmian we wnioskach
  • Zarządzanie zmianami
  • Rozwiązującym może być osoba fizyczna lub grupa
  • Kategoryzacja według rodzaju lub obszaru usług
  • Tworzenie i grupowanie zadań jako rozwiązań częściowych
  • Dodawanie ofert za zgodą klienta
  • Opcja zachowania podzielonego wniosku jako szkicu
  • Opcjonalne filtry
  • SLA – ustawienie określonych czasów odpowiedzi dla poszczególnych obiektów lub grup w CMDB
  • Katalog wniosków z szablonami do tworzenia zadań
  • Regularne wnioski
Zamówienia

Proste ewidencje otwartych i wykonanych prac według klientów, z bezpośrednim fakturowaniem, planowaniem kosztów i zasobami ludzkimi

  • Ewidencja wykonania głównych prac
  • Śledź budżet zamówienia, kosztów
  • Grupowanie wniosków i zadań
  • Planowanie kosztów wewnętrznych i zewnętrznych
  • Planowanie zasobów ludzkich
  • Ewidencja wydanych i otrzymanych zamówień
  • Rejestrowanie dokumentów magazynowych
  • Fakturowanie z automatycznym wystawianiem faktur z potwierdzeniem
  • Rozliczanie usług w wielu scenariuszach (post-paid/pre-paid)
  • Opcjonalne rozróżnienie między pracami wewnętrznymi i rozliczeniowymi
  • Ukryte pozycje rozliczeniowe do rozliczania kosztów bez dostępu dla klientów
  • Rozliczanie materiałów, usług, transportu, kosztów referencyjnych
  • Archiwum księgowości
  • Rejestrowanie pracy na poszczególnych obiektach z bazy konfiguracji CMDB
  • Rachunkowość kontraktów i kar umownych
  • Refakturowanie kosztów na podstawie otrzymanych faktur i rachunków
Realizacje

Ewidencja pracy wykonanej przez pracowników

  • Uzyskaj wgląd w obciążenie pracą swoich pracowników na podstawie wykonywanych przez nich zadań.
  • Tworzenie faktur w ułamku sekundy z dokładnym rozpisem prac.
  • Możesz rejestrować zużyte materiały, dostarczone towary, koszty transportu i opłaty parkingowe jako płatności.
Książka adresowa

Wszystkie niezbędne dane o firmach i klientach w jednym miejscu.

  • Zawiera przejrzystą listę firm i kontaktów w tak elastycznej strukturze, że oprócz kontaktów można również zarejestrować numery butów.
  • Przechowuj w jednym miejscu listę kontaktów tylko do swojego użytku, a także kontaktów, które aktywnie współpracują z systemem. (mają przypisany login).
  • Przy wypełnianiu danych nie jesteś ograniczony do predefiniowanych pól. Możesz również stworzyć własne. Nie muszą one być takie same dla każdego klienta.
Baza danych konfiguracji CMDB

Zapisuje wszystkie obiekty w konfigurowalnej przez użytkownika bazie danych

  • Baza konfiguracji pozwala na ewidencję obiektów-urządzeń na których świadczysz swoje usługi, otoczenia Twoich klientów (operacje, miejsca pracy, budynki), kontraktów, dodatków. To tylko zależy od twojego poziomu szczegółowości.
  • CDESK dostosowuje się do Ciebie – nie ograniczaj się do wstępnie skonfigurowanych szablonów. Można tworzyć własne grupy i typy obiektów. Można również ustawić uprawnienia, SLA i SLO dla każdej grupy lub typu obiektu osobno.
  • Planowane prace – informuj klientów o planowanych przestojach za pośrednictwem CDESK.
SLA i SLO

Wyznacz terminy, które będą mówić o jakości Twoich usług

SLA

  • W CDESK, SLA (Service Level Agreement) definiuje godziny pracy i terminy związane z pomocą techniczną. Są to czas reakcji, czas realizacji i terminy rozwiązań zastępczych.
  • W bazie konfiguracji ustawia się określone czasy odpowiedzi dla poszczególnych obiektów lub grup. Można je zdefiniować dla każdego dnia osobno, a także osobno dla dni wolnych.

SLO

  • W naszym systemie SLO (Service level objective) definiuje parametry dostępności usługi. Jest to wartość procentowa minimalnej dostępności usługi w danym okresie.
  • Można również dokumentować maksymalne czasy trwania przestojów i uwzględniać planowane prace.
Przetwarzanie wiadomości

Przekierowanie komunikacji e-mailowej poprzez adresy publiczne, przechowywanie i przetwarzanie wszystkich wiadomości w CDESK

  • Wszystkie aktualności w jednym miejscu.
  • Moduł przetwarzania wiadomości zapewnia uporządkowaną listę wiadomości e-mail od klientów lub od pracowników. Nie musisz sprawdzać wielu skrzynek pocztowych, ale masz je wszystkie starannie ułożone w tym module.
  • Dostęp do raportów jest ułatwiony dzięki paskowi wyszukiwania.
  • Określasz, w jaki sposób wiadomości są sortowane i przetwarzane. CDESK będzie wtedy automatycznie tworzyć wnioski lub inne pozycje.
Raportowanie

Będziesz miał wszystko udokumentowane w CDESK.

  • Eksportuj według potrzeb – większość modułów w CDESK daje możliwość eksportu do XLS, pdf lub HTML.
  • Szeroki zakres możliwości dostosowania do nawet najbardziej specyficznych wymagań.
  • Po złożeniu zamówienia raporty analityczne dostarczane są w postaci osobnego serwera raportowego. Zawiera replikację bazy danych CDESK, z której oblicza dane do wymaganego widoku.
  • Dane mogą być prezentowane w innych narzędziach – od Excela po narzędzia BI takie jak Power BI, Qlik.
Zadania

Szybkie i łatwe planowanie obowiązków

  • Zadania mogą działać niezależnie lub dzielić wnioski, kontrakty na mniejsze proste czynności. Prostota zadań polega na zminimalizowaniu opcji, wyświetlaniu tylko tych pól, które są potrzebne do wykonania łatwiejszej pracy.
  • Z drugiej strony możesz zarejestrować realizacje w zadaniu, ustawić grupę jako rozwiązującą i dodać pomocników rozwiązujących problem.
  • Jeśli nie zdecydujesz się na wykorzystanie Wniosków w CDESK, moduł Zadania sam w sobie pozwala na uruchomienie prostego systemu zadaniowego z raportowaniem pracy.
Zlecenia pracy

Kontrolowany proces realizacji wniosku

  • Oferują one możliwość podziału pracy na wnioski. Jest to oddzielny element ściśle powiązany z wnioskiem i definiuje część pracy, która musi być wykonana, aby spełnić wymaganie.
  • W przeciwieństwie do Zadań, ma wpływ na liczenie SLA, może być zamawiany, zarządzać widocznością i zapisuje więcej parametrów używanych do oceny.
  • Jest on ściśle powiązany z wnioskami, dzięki czemu automatyzuje niektóre czynności. Do zleceń roboczych można dodać dowolny obiekt z Bazy danych realizacji, aby śledzić prace nad tym obiektem.
  • Dzięki możliwości kolejkowania, zlecenia pracy są predestynowane do spełniania wniosków angażujących wielu pracowników. Pracownik zobaczy zadanie (zlecenie) dopiero wtedy, gdy przygotuje środowisko na podstawie poprzednich działań – zrealizowanych poprzednich zleceń.
Dodatkowe właściwości

Dostosuj formularze w CDESK do swoich potrzeb

  • W CDESK nie jesteś ograniczony do predefiniowanych formularzy. Dzięki właściwościom dodatkowym można je rozszerzyć o zdefiniowane przez siebie właściwości i możliwości.
  • Ciekawym elementem jest możliwość łączenia różnych rodzajów wartości w złożone właściwości. We właściwości złożonej można ustawić widoczność wartości zależnych od innych, np. wyświetlanie warunkowe.
  • Tekst, numer, data, pole wyboru, hiperłącze, pole wyboru, wyświetlanie warunkowe…
  • Moduł Dodatkowe właściwości zapewnia szeroki zakres typów wartości do wyboru, aby zaspokoić Twoje potrzeby. • Ponadto sam określ, jakie elementy są wymagane.
  • Możesz tworzyć własne predefiniowane listy wartości, np. możliwości, lub mogą być one automatycznie uzupełniane z istniejących rekordów w aplikacji, np. z Bazy Konfiguracji CMDB lub Użytkowników. CDESK oferuje również możliwość ustawienia wartości domyślnej w liście wybierania.
Oferty

Ewidencja ofert z zatwierdzeniem przez klienta

  • Oferty mogą być zatwierdzane wyłącznie przez przełożonego. Pozwala to na uniknięcie niepotrzebnego marnotrawienia środków.
  • Klient może zatwierdzić lub odrzucić Twoją ofertę bezpośrednio w systemie. Jest tu również miejsce na dyskusję i komentarze do poszczególnych ofert, co pomoże Ci w dalszym podnoszeniu standardów.
  • Wszystkie oferty są przejrzyście posortowane w formie listy. Można je wyeksportować w formacie XLS.
  • Praca z ofertami jest szybsza dzięki możliwości przenoszenia pozycji bezpośrednio z cennika.
Zatwierdzanie

Procesy zatwierdzania wniosków, ofert i urlopów

  • Chodzi o udokumentowanie decyzji. Proste narzędzie do komentowania pewnego rodzaju wniosku – wniosku lub urlopu.
  • Moduł Zatwierdzanie informuje również interesariuszy o ostatecznej decyzji.
  • Istnieje kilka opcji projektowania scenariuszy zatwierdzania, takich jak minimalna liczba osób zatwierdzających, zatwierdzanie sekwencyjne lub równoczesne.
Tablica ogłoszeń

Wszystkie informacje przeznaczone dla Twoich pracowników są uporządkowane w jednym miejscu

  • Jest to skrzynka informacyjna w Twojej firmie. Każdemu użytkownikowi w widocznym miejscu przynosi ważne informacje. Nie będą one dostępne dla Twoich klientów i utrzymasz prywatność w firmie.
  • Treść na tablicy ogłoszeń ma nieograniczoną ważność czasową. Twórca postu może go jednak usunąć. Posty mogą być kierowane bezpośrednio do osób rozwiązujących lub operatorów.
  • Będziesz miał przegląd zasięgu informacji. CDESK rejestruje, kiedy wiadomość została przeczytana przez pracowników.
  • Zwiększysz przejrzystość Tablicy ogłoszeń dzięki możliwości sortowania według folderów użytkowników.
Ogłoszenia

Tablica ogłoszeń w Twojej firmie

  • Są one przeznaczone dla wszystkich Twoich pracowników i klientów, są one wyświetlane bezpośrednio w przeglądzie wstępnym.
  • Ogłoszenia są posegregowane w przejrzyste kategorie, które sam tworzysz. Ważne ogłoszenia mogą być wyświetlane w sposób preferencyjny.
  • W przeciwieństwie do modułu Tablica ogłoszeń, wiadomości w Ogłoszeniach mogą mieć ograniczony czas ważności.
Cennik

Wycena świadczonych usług, dostarczanych towarów i związanych z nimi opłat

  • Moduł obejmuje wszystkie pozycje i usługi, które wymagają wyceny. Jest on podzielony na trzy części : Cennik usług, cennik pracy i cennik transportu.
  • Pozycje z Cennika są wybierane podczas tworzenia nowych Zamówień i Realizacji.
  • W cennikach usług zapisane są ceny świadczonych usług. Nie musi to być tylko jedna usługa, ale również kilka usług zakupionych w jednym pakiecie.
  • W szczególności Twoi klienci docenią możliwość korzystania z różnego rodzaju rabatów, które możesz dołączyć do usług.
  • W Cenniku ustalasz cenę za pracę, którą zamawia u Ciebie klient. Rejestrujesz pracę według stawki godzinowej, stawki jednostkowej lub możesz podać stawkę ryczałtową za pracę.
  • Cennik transportu zawiera przegląd cen związanych z transportem. Możesz je stworzyć dla każdego klienta osobno.
Baza wiedzy

Rejestrowanie i dzielenie się know-how przez wyznaczone osoby, Baza wiedzy i rozwiązań

  • Baza wiedzy zawiera samouczki i podręczniki.
  • W przypadku incydentu lub jakiegokolwiek problemu, użytkownik będzie wiedział, gdzie szukać rozwiązania.
  • Możesz również udostępnić te informacje swoim klientom.
  • Moduł jest powiązany z Wnioskami.
  • Obecna wersja Bazy Wiedzy jest w wersji podstawowej, a my przygotowujemy dla Państwa rozszerzenia. Poszczególne wypowiedzi zostaną posegregowane w kategorie, co zwiększy przejrzystość. Będzie można również określić, dla kogo przeznaczone są treści, czy dla rozwiązujących, czy dla klientów.
Urlopy i zastępstwa

Ewidencja udzielonych urlopów z zastępstwami

  • Możesz rejestrować każdy czas wolny od pracy w firmie, taki jak urlop, szkolenia, zwolnienia lekarskie, wizyty u lekarza i śledzić stan swojego urlopu.
  • Uzyskaj kontrolę nad przydzielaniem urlopów dzięki wielopoziomowemu procesowi zatwierdzania.
  • Zastępstwa umożliwiają przeniesienie uprawnień z jednego operatora na przedstawiciela bez zbędnej administracji.
Zastępstwa

Nie zostawiaj swoich obowiązków na lodzie, gdy nie jesteś w pracy

  • Zapewni przeniesienie otwartej pracy na zastępującego.
  • Opcjonalnie przenosi zatwierdzenie na zastępującego.
  • Zmienia ona uprawnienia, aby umożliwić zastępcy wykonywanie przekazanych mu obowiązków.
  • Zastępstwo jest ustawiane automatycznie nawet przy wchodzeniu na urlop przez moduł urlopowy.
Aplikacja mobilna

Szybki dostęp do danych CDESK z urządzenia mobilnego, nawet w terenie

  • Dzięki aplikacji mobilnej masz swoje dane zawsze przy sobie. Opcja ta jest szczególnie doceniana przez osoby pracujące w terenie.
  • Aplikacja mobilna ułatwi Ci wykonywanie i rejestrowanie pracy, ponieważ możesz uzyskać dostęp do potrzebnych informacji bezpośrednio na swoim smartfonie lub tablecie.
  • Nawet bez internetu – aplikacja mobilna działa w trybie offline. Po ponownym podłączeniu do Internetu następuje automatyczna synchronizacja z wszystkimi użytkownikami w systemie.
  • Aplikacja jest obsługiwana przez systemy Android i iOS.
Aplikacja desktopowa
  • Aplikacja desktopowa sprawi, że Twoja praca będzie jeszcze bardziej efektywna. Zadbaliśmy o to, abyś mógł wykonywać zwykłe zadania tak szybko, jak to możliwe. Ponadto, może pracować również w trybie offline.
  • Jeśli niektórzy z Twoich pracowników będą w stanie pokryć większość pracy za pomocą aplikacji desktopowej z minimalnym dostępem do Internetu, masz miejsce na oszczędności. Dla takich pracowników możesz przypisać licencję CDESK Silver. (Aby dowiedzieć się więcej o licencji CDESK Silver, zobacz cennik
    www.cdesk.pl/ceny-pl)
Integracja CM IT monitoring

Rozszerzenie obsługi klienta o zaawansowane zarządzanie IT

  • Monitorowanie stanu i wydajności infrastruktury, serwerów, komputerów, aplikacji
  • Audyt Software
  • Ewidencja Hardware (CMDB)
  • Zdalna administracja i serwisowanie.
  • Automatyzacja tworzenia kopii zapasowych
  • Możliwość wdrożenia w firmach outsourcingowych, wewnętrznych działach IT dużych przedsiębiorstw
Złącza i Interfejs API

API do wymiany danych między CDESK a innymi systemami w Twoim środowisku

  • Usługa ta dodatkowo rozszerza szerokie możliwości CDESK. Umożliwia on współpracę z innymi systemami i daje przestrzeń do tworzenia własnych formularzy lub całych rozwiązań portalowych.
  • CDESK zawiera już predefiniowane interfejsy ze zintegrowaną funkcjonalnością, takie jak Active directory /LDAP, Exchange/ Office365, bramka SMS i FinStat.
  • Systemami, z którymi współpracuje CDESK mogą być ekonomiczne systemy ERP, systemy do zarządzania projektami (JIRA), inne helpdeski oraz portale z różnych dziedzin.
  • Dodatkowe linki do systemów można dodać na podstawie zamówienia.
Lista zakupów

Mniej formalna, elastyczna ewidencja zakupów

  • Moduł Lista zakupów to cyfrowa wersja listy zakupów. Nie zniknie ani nie zostanie usunięta. Dzięki terminowo zakupionym towarom Twoi współpracownicy będą mogli zrealizować swoje zadania w uzgodnionych terminach.
  • Uzyskaj wgląd w wiarygodność swojego dostawcy dzięki opcji Oceny dostawcy, ponieważ Twoja firma może prosperować tylko wtedy, gdy współpracuje z renomowanymi dostawcami.
DMS

Łatwe archiwizowanie załączników i dokumentów

  • Nie musisz szukać załączników z wiadomości e-mail w swoich wiadomościach. CDESK gromadzi je w jednym miejscu – w module DMS (Document Management System).
  • Dodatkowo sortuje je według klienta i typu obiektu, np. wniosek, zamówienie, realizacja.
  • Każdy użytkownik może również dodawać własne załączniki, które nie pochodzą z wiadomości.
Moduł rezerwacyjny

Poinformuj wszystkich o swojej rezerwacji. Unikaj niepotrzebnych nieporozumień

  • Umożliwia tworzenie rezerwacji na dowolne obiekty w firmie.
  • Jest dostępny zarówno dla Twoich pracowników, jak i klientów.
  • Praca z rezerwacjami jest uproszczona dzięki możliwości sortowania na kategorie, które sam tworzy użytkownik.
  • Może również definiować własne pozycje rezerwacji.
Kalendarz

Przegląd dat w interaktywnym kalendarzu

  • Moduł ten daje prosty przegląd działań w czasie. Wyświetla wnioski, oczekiwane terminy realizacji, kontrakty, rezerwacje i urlopy.
  • Służy do wyświetlania statusu/przeglądu dla poszczególnych rozwiązujących. Wyświetla ile mam czasu na rozwiązanie zadania.
  • Jest to niezbędne narzędzie do planowania pracy.
Kontrakty

Centralny rejestr kontraktów z klientami

  • Dzięki modułowi Kontrakty, masz wszystkie swoje kontrakty w jednym miejscu.
  • Możesz to wykorzystać, gdy świadczysz usługi w oparciu o regularne opłaty, umożliwiasz klientom korzystanie z różnego rodzaju rabatów, współpracujesz z partnerami, którzy sprzedają usługi i masz usługi wiązane.
  • Każdy z Twoich klientów będzie miał jasno określone zasady kontraktu.
  • Kontrakty są powiązane z Bazą Konfiguracji i cennikami.
  • Oszczędność czasu – CDESK może automatycznie rozliczać kontrakty. Ty tylko ustalasz czas i metodę.
Klienci i kontakty

Przejrzysta baza klientów z możliwością kategoryzacji

  • Ewidencja klientów i kontaktów
  • Tworzenie grup klientów podzielonych na własne kategorie takie jak region, obszar działania itp.
  • Uprawnienia dostępu pracowników do określonych grup klientów
  • Ustawianie typu powiadomień
  • Możliwość zdefiniowania opcjonalnych właściwości dla klientów
Plugin do Outlooka

Łatwy transfer wiadomości e-mail do CDESK

  • Przynosi prostotę z CDESK i e-maili, jeśli pracujesz z MS Outlook w wersji desktop dla systemu operacyjnego Windows.
  • Z poczty, którą masz w Outlooku możesz utworzyć nowy wniosek, utworzyć nowe zadanie i dodać dany mail jako dyskusję lub notatkę dla rozwiązującego.