Nowości, aktualizacje i ulepszenia wersji helpdesk - CDESK
 

Nowości

Twoja satysfakcja jest również naszą, dlatego CDESK stale udoskonalamy w oparciu o Twoje potrzeby. W aktualnościach dowiecie się, jakie zmiany i ulepszenia przynoszą nowe wersje.
Digitalizacja procesów? Doradzimy Ci jak wybrać i wdrożyć odpowiedni system.
styczeń26
Digitalizacja procesów? Doradzimy Ci jak wybrać i wdrożyć odpowiedni system.
Wdrożenie systemu do procesów prawie zawsze wchodzi w grę, gdy pojawiają się problemy w organizacji. Należy pamiętać, że każda organizacja jest tylko tak efektywna, jak jej najsłabsze ogniwo, a często te słabe ogniwa znajdują się w niezarządzanych procesach.
Szukasz kompleksowego Service Deska? Rozwiązaniem jest CDESK!
styczeń26
Szukasz kompleksowego Service Deska? Rozwiązaniem jest CDESK!
W miarę rozwoju firmy, organizacja może w pewnym momencie stać się chaotyczna. Firma rozrasta się w szybkim tempie i kadra kierownicza nie jest już w stanie utrzymać wszystkiego w swoich głowach, ponieważ nowe sprawy przyćmiewają znaczenie starszych obietnic i rozwiązań.

Od wersji 3.1.0 na liście wniosków można stosować dwa rodzaje filtrów - filtr zaawansowany i prosty. W przeciwieństwie do filtra zaawansowanego filtr prosty zawiera tylko te warunki filtrowania, które są najczęściej używane podczas pracy z wnioskami. Również konfiguracja poszczególnych warunków jest łatwiejsza i szybsza.