Przegląd aktualizacji - CDESK
 

Przegląd aktualizacji

Krótki przegląd zmian i ulepszeń CDESK
CDESK 3.1.4 – aktualna wersja / 18.11.2022

NOWOŚCI CDESK w wersji 3.1.4

  • Wnioski
    • Kategoryzacja wniosków. Użytkownicy mogą teraz uzyskać dostęp do cudzych wniosków według nowego parametru – kategorie wniosków. TOP
    • Jednostka organizacyjna – nowa funkcja kontroli dostępu do rekordów w oparciu o strukturę organizacyjną, do której należy wniosek. TOP
    • W przeglądzie zużycia pozycji rozliczeniowych w formularzu wniosku wyświetlana jest również suma realizacji wewnętrznychy.
    • Notatka dla rozwiązujących została przemianowana na Dyskusję wewnętrzną.
    • Nowe kolory dla kafelków wniosków z katalogu.
    • Dla pola Rozwiązanie można teraz ustawić jego obowiązkowe wypełnienie podczas zakończenia wniosku.
    • Do listy wniosków dodano filtrowanie według przeoczonego terminu odpowiedzi.
    • Na liście reguł dla wniosków regularnych dodano nowy warunek filtrowania Generowanie wniosków dla najbliższej/ostatniej daty generowania.
    • W filtrze prostym dla pola Rozwiązujący został dodany warunek Wszyscy.
    • Do ustawień globalnych dodano ikony, które pokazują podpowiedź dla każdego ustawienia i czy dane ustawienie podlega uprawnieniom.
    • Przed wysłaniem postu dyskusyjnego lub postu Ext-mail, sprawdzane jest, czy adres e-mail jest wpisany w prawidłowym formacie.
    • Moduł Wnioski został przeniesiony nad moduł Zamówienia w menu.
  • Dyskusja na wnioskach
    • Nowe ustawienia wysyłania powiadomień z dyskusji pozwalają ustawić nazwę konta i opcjonalny ciąg znaków jako nazwę nadawcy. TOP
    • Naprawiono błąd z utratą dodanych dodatkowych odbiorców dla kolejnych wpisów.
  • Realizacje
    • W filtrze zaawansowanym dla listy realizacji dodano warunek Data fakturowania realizacji.
  • Rozliczenia
    • Wzmocnienie powiązania między firmą w książce adresowej a jednostką księgową. Więcej informacji jest pobieranych z danych w książce adresowej.
  • Faktury
    • Wysyłanie wystawionych faktur mailowo bezpośrednio z CDESK. TOP
    • Na wystawionej fakturze dodano zakładkę Połączenie z ERP. Gdy włączone są złącza Abra Flexi, zawiera link przekierowujący do oprogramowania Abra Flexi.
  • Firmy
    • W formularzu firmy w zakładce Rachunki bankowe dodano nowe kolumny: Nazwa rachunku, IBAN / Krajowy, Numer rachunku i Waluta.
  • Przetwarzanie wiadomości
    • Ręczne przetwarzanie wiadomości jako ext-mail na wniosku.
  • Dodatkowe właściwości
    • Opcja wyświetlania dodatkowych właściwości w zakładkach.
    • W formularzu konkretnego rekordu nie jest już wyświetlany nagłówek Dodatkowe właściwości.
    • Z formularzy konkretnych rekordów usunięto przycisk dodawania dodatkowych właściwości. Można je dodać tylko poprzez ustawienia modułu lub poprzez szablony – np. poprzez szablony wniosków.
  • Wnioski o czas wolny
    • Do ustawienia uprawnień Oferuj jako osoba zatwierdzająca dodano nowe uprawnienie Zatwierdzenie wniosku o czas wolny.
  • Złącza i API
    • W złączu JIRA możliwe jest dodanie wielu zamówień CDESK do jednego projektu JIRA.
  • Ogólne funkcje
    • Zmniejszenie pola do przesyłania załączników.
CDESK 3.1.3 – 20.09.2022

NOWOŚCI CDESK w wersji 3.1.3

  • Książka adresowa
    • Listę firm można posortować według kolumny Ważność członkostwa do.
    • Zmiany w ewidencji członkostwa firmy zapisywane są na zakładce Historia.
  • Zamówienia i Fakturowanie
    • Kopiowanie zamówień. TOP
    • Widok ekonomiczny na liście zamówień TOP
    • Zbiorcze fakturowanie zamówień. TOP
  • Dokumenty
    • Nowa zakładka Dokumenty, która gromadzi dokumentację dotyczącą zamówień. Zawiera pozycje: Wystawione faktury, Otrzymane faktury i rachunki, Ewidencję zamówień.
  • Wnioski
    • Workload Kalendarz TOP
    • Archiwum wniosków. TOP
    • Przeliczenie daty realizacji przy ponownym otwarciu wniosku.
    • Załączniki dodane do wewnętrznej realizacji powiązane z wnioskiem będą wyświetlane na wniosku na liście załączników wewnętrznych.
    • Ograniczenie wyboru obiektów z bazy konfiguracji do wniosku zgodnie z ustawieniami szablonu.
    • Dodano nowe opcje do szablonu wniosku dla pola Priorytetyzuj rozwiązującego.
    • Dodano możliwość wprowadzenia adresu e-mail w polach Kto żąda i Dla kogo żąda, wraz z wysyłaniem powiadomień na te adresy.
    • Dodano możliwość wprowadzenia adresu e-mail w polach Kto żąda i Dla kogo żąda, wraz z wysyłaniem powiadomień na te adresy.
    • Na liście wniosków można filtrować według wniosków powiązanych.
    • Możliwe jest również kliknięcie bezpośrednio z listy wniosków za pomocą właściwości hiperłącza.
  • Realizacje
    • Limity dla tworzenia realizacji w przeszłości. TOP
    • Możliwość wyłączenia pola Inny czas.
  • Baza konfiguracji
    • Nowe właściwości podstawowe i listy wyboru można również tworzyć bezpośrednio przez szczegóły właściwości lub właściwości podstawowej.
    • Zmiana kolejności pozycji menu w sekcji Właściwości dodatkowe.
  • Złącza i API
    • Złącze Pay by Square do generowania kodów QR dla płatności. TOP
  • Użytkownicy. i grupy
    • Klonowanie użytkowników. TOP
    • Dodano warunki do filtrowania na liście użytkowników. Oto warunki:
      • Zewnętrzne ID
      • Zastępowany/a
      • Zastępuje

W eksporcie listy użytkowników można wybrać wszystkie kolumny, które pojawiają się na liście.

  •  
CDESK 3.1.2 – 28.07.2022

NOWOŚCI CDESK dla wersji 3.1.2

    • Książka adresowa – Firmy
      • Notatka dla klienta, która pojawia się jako podpowiedź w formularzu wniosku.
      • Dodano w filtrze rozszerzonym:
        • Dodano warunki filtrowania – Ważność członkostwa, Forma prawna.
        • Dodano opcje filtrowania warunków: Zmienione, Utworzone, Utworzył, Zmienił.
    • Zamówienia
      • Rejestrowanie rodzajów zamówień. Na liście zamówień i wniosków można filtrować według typu. Jest on również zawarty w eksporcie zamówień w formacie XLS. TOP
      • Usunięcie blokady przy anulowaniu zamówienia z powodu niezafakturowanych usług powiązanych z zamówieniem.
      • Na liście zamówień możliwe jest filtrowanie po typie, kategorii i grupie firm.
    • Wnioski
      • Nowe szablony postów dyskusyjnych. TOP
      • Nowa opcja udostępniania wniosków w zależności od widoczności zamówienia. TOP
      • Możliwość filtrowania listy wniosków do wszystkich grup rozwiązujących, do których należy użytkownik.
      • Załączniki dodane do powiązanych realizacji będą wyświetlane bezpośrednio pomiędzy załącznikami wniosku.
      • Nowa kolumna na liście wniosków – Kod zamówienia. Kolumna może być wybrana w filtrze zaawansowanym i uwzględniona w eksporcie XLS.
      • Wynik testowania klienta w statusie Testowanie klienta jest zapisywany w historii.
      • Udostępnienie kafelków w katalogu wniosków według kategorii firmy.
      • Uprawnienie Pola daty zostało podzielone na osobne pozycje Termin odpowiedzi, Termin przypisania, Termin alternatywnego rozwiązania i Termin realizacji.
      • We wnioskach dodano ograniczenie dotyczące wyboru zamówień zgodnie z obszarem usług wybranym w danym wniosku.
      • Ustawienie Użyj nazwy szablonu jako nazwy wniosku zostało przeniesione z ustawień globalnych bezpośrednio do szablonu wniosku.
      • Kiedy wniosek jest zmieniany ze zwykłego na wewnętrzny lub odwrotnie, zmiany są automatycznie zapisywane w drafcie.
      • Możliwość wyświetlania szczegółów SLA przy wyborze priorytetu we wniosku.
    • Zlecenia pracy
      • Jeśli w zleceniu pracy wyświetlana jest dyskusja wewnętrzna z powiązanego wniosku, to rekord zawiera informację, że pochodzi on z wniosku.
    • Realizacje
      • Dodanie nowych kart magazynowych jest również możliwe bezpośrednio w wydatku dodanym przez formularz realizacji.
      • Filtrowanie listy realizacji według transportu i lokalizacji.
      • Pole Miejsce realizacji można ustawić jako opcjonalne, obowiązkowe lub wyłączone.
    • Przetwarzanie wiadomości
      • Nieprzetworzone wiadomości mogą być ręcznie włączone do przetwarzania według reguły. TOP
      • Podczas wprowadzania nowego wniosku z wiadomości przychodzącej zostały dodane przyciski blokowania powiadomień oraz dodawania odbiorców.
      • Sortowanie skrzynek metodą Drag&Drop wykorzystywane w module Przetwarzanie wiadomości.
      • Wszyscy użytkownicy będą mieli dostęp do pliku .eml, z którego został utworzony wniosek.
    • Oferty
      • Załącznik można dodać do całej oferty. TOP
      • Jeśli na ofercie zostanie wypełnione pole Wewnętrzna propozycja do weryfikacji, to podczas wpisywania realizacji na zadaniu, które powstało w wyniku realizacji oferty, pojawi się ono jako Zweryfikowany czas realizacji w pozycji Całkowity czas realizacji.
    • Baza danych konfiguracji – CMDB
      • Przyspieszony import do CMDB z ograniczeniem liczby pozycji do importu. TOP
      • Nowe pola dla obiektów w bazie danych (w CMDB): TOP
        • Właściciel usługi – dostępny tylko dla katalogu świadczonych usług.
        • Administracyjny rozwiązujący, Techniczny rozwiązujący – dostępny dla wszystkich typów obiektów.
      • Kontrola unikalnej nazwy w ramach typu CI:
        • Podczas imporcie.
        • Podczas automatycznego tworzenia nazwy z dodatkowych właściwości.
      • Nowy typ właściwości podstawowej – liczba dziesiętna z dwoma miejscami po przecinku.
      • Możliwość dodania opisu do właściwości, który jest wyświetlany jako podpowiedź, gdy dodatkowa właściwość jest używana.
    • Złącza, API
      • Złącze JIRA– Załączniki obrazu z wniosku są przekazywane do powiązanego zadania JIRA.
      • Łączenie wielu CDESKów – posty dyskusji między wnioskami są przesyłane nawet po zakończeniu jednej z par wniosków.
      • Łączenie wielu CDESK – jeśli jedno z połączonych wniosków zostanie zakończone, oba połączone wnioski zostaną podświetlone na szaro na liście.
    • Ogólne funkcje

      • Możliwość grupowania przycisków z zapisanym filtrem. TOP
      • Po udanym logowaniu licznik poprzednich nieudanych prób logowania zostaje wyzerowany.
  •  
CDESK 3.1.1
    • Przegląd wstępny
      • Nowy widget pokazujący aktualny stan wniosków. TOP
    • Książka adresowa
      • Jeśli rozwiązujący, który nie ma pełnego dostępu do firm, utworzy nową firmę, zostanie ona automatycznie udostępniona.
      • W eksporcie listy firm można uwzględnić kolumny ze współrzędnymi GPS.
    • Zamówienia i fakturowanie
      • Uproszczone fakturowanie TOP
        • Ułatwienie pracy z draftem faktury, który dotyczy tylko jednego zamówienia.
        • Draftem mogą zająć się także inni pracownicy.
        • Zmiany w drafcie są zapisywane.
        • Filtrowanie zamówień z rozpoczętym fakturowaniem.
      • Zbiorczy eksport wystawionych faktur do formatu PDF (w jednym pliku do drukowania i osobno do innych rodzajów przetwarzania).
      • Eksport wystawionych faktur do formatu ISDOC, który można zaimportować do systemów ERP.
    • Wnioski
      • Nowa zakładka Ext-mail, na której można prowadzić wielowątkową komunikację jak w kliencie pocztowym. TOP
      • Wyświetlanie zatwierdzonych ofert na liście wniosków, filtrowanie według występowania oferty i kwoty w ofercie, eksportowanie danych. TOP
      • Kopiowanie szablonów wniosków. TOP
      • Wniosek zawiera szczegółowe informacje na temat wykorzystania pozycji rozliczeniowych. TOP
      • Dodawanie tagów do zwykłych wniosków.
      • Na liście eksportu wniosków znajduje się numer szablonu.
      • Poprawiony układ kolumn w otwartym wniosku na karcie Realizacje.
      • Wybór operacji i lokalizacji na wniosku można ustawić jako obowiązkowy, opcjonalny i wyłączony.
      • Konto klienta z dostępem do edycji wniosków nie będzie mogło edytować pól Grupa rozwiązująca, Rozwiązujący i Status.
      • Czasy realizacji w eksporcie XLS są dostosowane tak, aby była możliwa dalsza praca z nimi w Excelu.
      • Rozszerzenie prostego filtra we wnioskach.
        • Dodano wyszukiwanie według numeru wniosku.
        • W kolumnie Utworzono dodano możliwość wyszukiwania dowolnego tekstu.
      • Realizacje
        • Sygnalizacja ważności ewidencji członkostwa przy wprowadzaniu realizacji. TOP
      • Zadania
        • Na liście zadań dodano kolumnę Załącznik, która informuje o umieszczeniu załącznika w zadaniu.
      • Przetwarzanie wiadomości
        • Akcje przetwarzania otrzymanej wiadomości są również wyświetlane bezpośrednio na liście wiadomości do przetworzenia w menu kontekstowym.
      • Baza danych konfiguracji (CMDB)
        • Zabronione przenoszenie obiektu CI pomiędzy firmami, jeśli obiekt jest już używany na wniosku lub na innej pozycji.
        • W ustawieniach Typu CI można wyświetlić skróconą listę właściwości zawierającą tylko ich nazwy, co ułatwi ich sortowanie.
        • Jeśli dodatkowa właściwość Typ CI tworzy powiązanie z innym Typem CI, można włączyć wyświetlanie na liście obiektów CMDB tylko powiązanego typu CI.
      • Wnioski o urlop
        • Możliwość automatycznej aktywacji zastępstwa przez innego rozwiązującego we wniosku o urlop, który nie został jeszcze zatwierdzony, ale już jest wykorzystywany.
      • Użytkownicy i grupy
        • Oddzielne uprawnienia do ustawiania e-maili w profilu użytkownika.
      • Złącza i API
        • Złącze JIRA – przekazywanie powiadomień do rozwiązującego wniosek z zadań JIRA powiązanych w danym wniosku. (za pomocą akcji w zadaniu oraz usługi Webhook w JIRA). TOP
      • Ogólne funkcie
        • Po kliknięciu na link w dowolnym rekordzie CDESK link zostanie otwarty w nowej karcie przeglądarki.
        • Automatyczne usuwanie ostatniego prostego filtra we wnioskach i realizacjach.
  •  
CDESK 3.1.0 - 14.02.2022
  • Przegląd wstępny
    • Nowe widżety pokazujące przepracowane godziny w realizacjach tygodniowych i miesięcznych.TOP
  • Książka adresowa
    • Dodano wyszukiwanie w zakładce Kontakty w Szczegółach firmy.
  • Wnioski
    • Prosty filtr dla listy wniosków – wdrożenie pierwszej fazy rozwiązania.TOP
    • Nowy responsywny projekt formularza do akceptowania/nieakceptowania zakończenia wniosku z powiadomienia mailowego bez konieczności logowania się do CDESK.TOP
    • Nowy warunek dla filtra zaawansowanego: rozwiązujący – członkowie grupy. TOP
    • Przyciski do przewijania wniosków w widoku szczegółów wniosku na liście wniosków.  TOP
    • Blokujowanie powiadomienia SMS podczas tworzenia wniosku. Do tej pory możliwe było blokowanie powiadomień SMS tylko po zapisaniu wniosku.
    • Dodano uprawnienie do wyświetlania karty CMDB w otwartym wniosku.
    • Dodatkowe właściwości przypisane do szablonów wniosków można edytować bezpośrednio z szablonu.
    • Poprawiono filtrowanie na liście wniosków w rozszerzonym filtrowaniu według tagów.
  • Przetwarzanie wiadomości
    • Wybór znacznika w akcji tworzenia nowego wniosku na podstawie otrzymanej wiadomości.
  • Wnioski urlopowe
    • Otwarcie formularza do bezpośredniego zatwierdzenia/odrzucenia wniosku urlopowego bezpośrednio z powiadomienia e-mail.
  • Złącza, API
    • Złącze umożliwiające połączenie kilku CDESK-ów. TOP
    • Zakończenie pierwszej fazy połączenia z JIRA. TOP
  • Użytkownicy i grupy
    • Do listy użytkowników (Użytkownicy i grupy -> Użytkownicy) dodano filtrowanie i eksport do XLS.
  • Outlook Plugin
    • Podczas tworzenia wniosku z wiadomości pocztowej dodano możliwość określenia, kto jest autorem wniosku. Może to być nadawca wiadomości lub zalogowany użytkownik.
  • Ogólne funkcje
    • Swobodne zatwierdzanie – nowa funkcjonalność dla przejrzystego rejestrowania udzielonego zatwierdzania dla zaistniałych sytuacji.  TOP
    • Ulubione – W trybie menu rozwijanego dodano możliwość wyświetlania pozycji na pierwszym poziomie i udostępniania funkcji jednym kliknięciem. TOP
    • Ulepszone przyciski z zapisanymi warunkami filtrowania. TOP
    • Możliwa zmiana ikony na karcie przeglądarki. TOP
    • Przyciski ułatwiające przejście między kontaktem a sparowanym kontem klienta.
    • Reset użytkownika, który został automatycznie zablokowany po ponownym wprowadzeniu nieprawidłowego hasła. Wiadomość e-mail zostanie wysłana w momencie zablokowania, aby umożliwić odblokowanie konta.
    • Wybierz moduł do wyświetlenia po zalogowaniu. Ustawia się go w profilu użytkownika.
    • Zmodyfikuj wybór wyświetlanego języka, aby uniknąć niepożądanego przełączania na inny język.
  •  
CDESK 3.0.194 – 21.12.2021
  • Przegląd wstępny
    • Wersja 3.0.194 zawiera nowe złącze do określania współrzędnych GPS, ulepszenia zaawansowanej kontroli filtrów, omówienie wniosków i wiele innych przydatnych funkcji.
  • Wnioski
    • W historii zapisywana jest zmiana dyskusji z klientem na dyskusję wewnętrzną i odwrotnie.
    • Na liście wniosków, wnioski wewnętrzne zostały odróżnione od normalnych kolorem niebieskim. Zróżnicowanie kolorów zostało również dodane w szczegółach wniosku.
    • Zmiany w przyciskach dyskusji i nowa funkcja usuwania zaplanowanego wpisu.
    • Do zaawansowanych filtrów dla zmienionych/niezmienionych warunków został dodany nowy warunek W ostatnich.
    • Przyjęcie wniosku wewnętrznego z powiadomienia mailowego jest możliwe tylko po zalogowaniu się do systemu CDESK.
  • Realizacje
    • Możliwość dodawania globalnych właściwości dodatkowych, które będą używane we wszystkich nowo utworzonych realizacjach.
  • Złącza
    • Konektor Google Maps do wyznaczania współrzędnych GPS dla firmy lub obiektu CI typu Lokalizacja.
  • Licencje
    • Udostępnianie dziennych i miesięcznych raportów z wykorzystania CDESK członkom grupy Administratorzy. Do tej pory taki raport był dostępny tylko dla administratora – administratora środowiska.
  • Użytkownicy i grupy
    • Filtrowanie według stanowiska pracy.
  • Ogólne funkcje
    • Możliwość zmiany kolejności przycisków zaawansowanego filtra za pomocą Drag&Drop
    • Link do połączenia z Waze zawiera współrzędne GPS firmy/obiektu. Jeśli nie zostaną wprowadzone współrzędne GPS, link zostanie utworzony na podstawie nazwy.
  • Aplikacja mobilna
    • Nowa dodatkowa właściwość typu podpis, która umożliwia wstawienie odręcznego podpisu.
    • Szczegóły realizacji pokazują globalne dodatkowe właściwości, które zostały dodane przez Internet.
  •  
CDESK 3.0.193 - 4.11.2021
  • Przegląd wstępny
    • Ulepszony widżet Moje aktywności. Dodano przełączniki umożliwiające szybkie odfiltrowanie pozycji, np. tych, których termin upływa dzisiaj i jutro, o wysokim priorytecie (1,2), zaległych.
  • Tablica ogłoszeń
    • Dodano uprawnienia do edycji i usuwania postów.
  • Wnioski
    • Nowa przeglądarka obrazów z galerią dla plików osadzonych we wniosku.
    • Nowy, opcjonalny widok listy wniosków z zakotwiczonymi nazwami kolumn.
    • Możliwość ustawienia liczby rekordów, które będą wyświetlane na jednej stronie listy wniosków.
    • Wyświetl podgląd wniosku bezpośrednio na liście wniosków, klikając ikonę trzech kropek w kółku.
    • W powiadomieniach dla klientów dodano przycisk umożliwiający bezpośrednie włączenie się do dyskusji.
    • Wniosek Easyclick wstawia informacje o użytkowniku odczytane z Active Directory w miejsce danych rejestracyjnych. Funkcja musi być włączona w ustawieniach C-Monitor dla konkretnego komputera.
    • W szablonach wniosków rozszerzono wybór roli, aby określić, kto może edytować dane pole.
    • Drag&Drop przenoszenie załączników między załącznikami i załącznikami wewnętrznymi.
    • Przycisk służący do ponownego załadowania otwartego wniosku. Rekord jest ładowany ponownie bez odświeżania całego okna przeglądarki.
    • Możliwość edycji pilności wniosku po zapisaniu rekordu. Obowiązuje przy ustalaniu priorytetów za pomocą opcji Pilność i Wpływ.
    • W zwykłych wnioskach dodano pola Wniosek od i Dla kogo.
    • Do listy wniosków dodano nowe kolumny: typ firmy i kategoria firmy. Są to firmy, z którymi związane są wnioski.
    • W przypadku zmiany typu wniosku, rozwiązujący nie jest zmieniany, jeśli jest on ważny również dla nowego typu wniosku.
    • Przekierowanie do określonego wniosku z linku https podczas logowania do CDESK przez Azure AD (Office365).
  • Realizacje
    • Szybkie wypełnienie wniosku bezpośrednio z formularza realizacji.
    • Opcja pozwalająca na sortowanie opisu realizacji wyświetlanego na liście realizacji.
  • Magazyn
    • Możliwość ustalenia minimalnej ilości sztuk na karcie magazynowej.
  • Przetwarzanie wiadomości
    • Wybór, czy osoby odpowiedzialne za przetwarzanie wiadomości powinny być powiadamiane.
  • SLA
    • Nowa zakładka pokazująca, do jakich firm przypisana jest umowa SLA.
  • Powiadomienia
    • Połączenie z systemem Waze – umożliwia podgląd ruchu, miejsc i firm na mapie, a następnie nawigacji.
    • Akcja Zmień pomocnika rozwiązującego we wniosku nie jest już uwzględniona w ustawieniu Inne zmiany wniosku, lecz otrzymała własne ustawienie.
  • Profil użytkownika
    • Dodano odnośniki do dokumentacji i pomocy technicznej CDESK.
  • Ogólne funkcje
    • Obsługa języka polskiego.
  • Wyświetlanie CDESK na urządzeniu mobilnym
    • Optymalizacja wyświetlania przeglądu wstępnego i filtra zaawansowanego.
Aplikacja mobilna CDESK
  • Wnioski
    • Zmodyfikowane powiadomienie o upływie terminu realizacji. Powiadomienie zawiera następujące informacje: numer wniosku, nazwę firmy, tytuł wniosku, datę upływu terminu, rozwiązującego/grupę rozwiązujących.
    • Dodano warunek, w którym obowiązek wyboru obiektu na wniosku jest sprawdzany w zależności od ustawionego obszaru usług.
  • Zadania
    • Optymalizacja przesyłania załączników do formularza.
    • W formularzu dodano łącze do powiązanego obiektu z bazy danych konfiguracji.
  • Powiadomienia
    • Zwiększenie przejrzystości powiadomień.
    • Optymalizacja otwierania rekordu z powiadomienia.
    • Dostosowano powiadomienia na ekranie blokady. Są to następujące zmiany:
      • W pierwszym wierszu wyświetlany jest numer i nazwa wniosku.
      • W przypadku dyskusji na temat wniosku o priorytecie #1 i #2 ikona koperty jest wyświetlana na czerwono.
      • Podczas tworzenia nowego wniosku priorytet jest wyświetlany obok terminu realizacji.
CDESK 3.0.192 – 6.9.2021
  • Wnioski
    • Wniosek utworzony z otrzymanego maila (z przetwarzania wiadomości) poprzez katalog wniosków, który jest przypisany do rozwiązującego, będzie również automatycznie generował zlecenia pracy.
    • Predefiniowane pola Wniosek od / Dla kogo wnioskuje we wnioskach tworzonych za pomocą Przetwarzania wiadomości.
    • Ograniczenie wyboru typu na szablonie wniosku.
    • Zalogowany użytkownik otrzymuje pierwsze miejsce na liście rozwiązujących.
  • Zlecenia pracy
    • Wyłączanie i ustawianie zobowiązań dotyczących terminów na zleceniu pracy. Ustawienie to dotyczy pól Termin przypisania i Data realizacji.
  • Realizacje
    • Optymalizacja wpisów czasu przy użyciu klawiatury w trybie zapisu nieuproszczonego.
  • CMDB
    • Dodano nową funkcję umożliwiającą drukowanie formularza CI.
  • Wnioski urlopowe
    • Nowe typy powiadomień – Zatwierdzenie wniosku i Odrzucenie wniosku.
  • Reporty
    • Raport planowania wydajności z otwartych wniosków z ofertą.
    • Raport zbiorczy wniosków dla podległych użytkowników.
    • Nowa kolumna w raporcie wniosków – odnośnik do wniosku. Kolumna zawiera numer wniosku wraz z odnośnikiem do wniosku w CDESK.
CDESK 3.0.191 – 9.8.2021
  • Wnioski
    • Nowa opcjonalna funkcja umożliwiająca dołączanie do wniosku Załączników wewnętrznych, które domyślnie nie są dostępne dla klientów.
      • Załączniki dodane do pola Notatka wewnętrzna i do dyskusji wewnętrznej są automatycznie dodawane do załączników wewnętrznych.
    • Załączniki dodane do postu dyskusyjnego i do pola Rozwiązanie są automatycznie dodawane jako załączniki do wniosku. Spowoduje to dodanie ich jako załącznika w powiadomieniu mailowym, który można łatwo pobrać.
    • Powiązane wnioski są już wyświetlane na liście wniosków w postaci klikalnego „+” na początku wiersza.
    • Do widżetu Moje aktywności dodano także możliwość szybkiego zamykania wniosków.
    • Dodano podgląd opisu wniosku i listy załączników bezpośrednio z listy wniosków za pomocą trzech kropek w kółku.
    • Dodano filtrowanie listy wniosków według wielu wartości w liście właściwości dodatkowych.
    • Przełączanie predefiniowania firmy podczas tworzenia wniosku, jeśli taka nazwa jest określona w filtrze na liście wniosków.
    • Zmiany w komunikacji błędów w celu akceptacji wniosku bez logowania do CDESK. Po zakończeniu wniosku wyświetlana jest informacja, dlaczego wniosek nie może zostać zakończony.
    • W regularnych wnioskach dodano możliwość blokowania wszystkich powiadomień i powiadomień klientów. Nie ma już potrzeby tworzenia wniosków wewnętrznych, aby klienci nie byli powiadamiani o ich utworzeniu i dalszej pracy ze zwykłym wnioskiem.
    • Możliwość ustalenia terminów regularnych wniosków zgodnie z umową SLA. Do tej pory były to sztywno ustalone terminy.
    • Zmniejszanie nagłówka postów dyskusji na karcie Dyskusja w otwartym wniosku.
  • Zlecenia pracy 
    • Możliwość pracy ze zleceniami pracy nawet po zakończeniu zlecenia.
    • Możliwość ustawienia, czy wniosek utworzony poza katalogiem wniosków jest automatycznie zamykany po zakończeniu ostatniego zlecenia pracy.
  • Realizacje 
    • Nowa kompleksowa funkcja Zatwierdzanie realizacji.
    • Na liście realizacji i w eksporcie można dodać kolumny z opisem wniosku, zadania i zlecenia pracy.
  • Baza danych konfiguracji 
    • Bezpośrednie połączenie innych danych z narzędzia IT Customer Monitor do CMDB w CDESK3. Są to dane sprzętowe z ewidencji, według których możliwe jest teraz wyszukiwanie.
  • Przerwy w świadczeniu usług
    • Wprowadzenie nowych pojęć – początek, czas trwania i koniec zdarzenia.
    • Przełącznik na liście awarii usług, za pomocą którego można określić, czy wyświetlane mają być wszystkie zdarzenia, czy tylko awarie.
  • Powiadomienia
    • Usuwanie niechcianych powiadomień z własnych zmian. Anulowane w aplikacji, powiadomienia SMS i powiadomienia do aplikacji mobilnej.
    • W powiadomieniu o wniosku klienta są już wyświetleni tylko odbiorcy powiadomienia klienta. Byli tam przypisani rozwiązujący, co nie było pożądane.
  • Active Directory 
    • Można ograniczyć pobieranie grup użytkowników/użytkowników z AD tylko do wybranego typu obiektu w Active Directory, na podstawie atrybutu objectClass. Mogą to być na przykład wybrane grupy lub jednostki organizacyjne.
  • Ogólne funkcje 
    • Kopiowanie linku do otwartego rekordu zostało rozszerzone o możliwość kopiowania tylko skróconego linku bezpośrednio do rekordu lub całego linku. Kompletny link zawiera również informacje o zastosowanym filtrze, sortowaniu, które zostanie zastosowane, gdy przejdziesz do listy pozycji.
CDESK 3.0.190 – 12.6.2021
  • Książka adresowa 
    • Jeśli podczas tworzenia wniosku z wiadomości do przetworzenia zostanie utworzona firma, e-mail nadawcy zostanie automatycznie wstępnie wypełniony jako ogólny e-mail firmy.
  • Zamówienia 
    • Nowe pole do wstawiania notatki, która jest również wyświetlana w połączonym wniosku.**
  • Wnioski 
    • Istnieje możliwość ustawienia nazwy nadawcy w odpowiedziach w dyskusji z klientem. **
    • Dodano opcję, dzięki której odpowiedź na powiadomienie o zakończonym wniosku nie jest przetwarzana jako dyskusja, ale pozostaje w CDESK jako wiadomości do przetworzenia. **
    • Zmiana kolejności ról dla otrzymywania powiadomień z wniosku. Zmieniono znaczenie ról Rozwiązujący i Grupa Rozwiązujących.**
    • Automatyczne zmiany w stosunku do ofert:
      • Do statusu Oferta po przełączeniu powiązanej oferty do statusu Do akceptacji.
      • Ze statusu Oferta na W rozwiązaniu po zaakceptowaniu przez klienta powiązanej oferty.
    • Po otrzymaniu postu dyskusyjnego do czasu zakończenia wniosku, w przypadku automatycznego otwarcia, zmienia się również termin, który można ustalić w dniach od dodania wpisu dyskusyjnego.
    • Warunek Nazwa zamówienia w filtrze zaawansowanym został dodany do opcji Niewypełniony.
    • Listę wniosków można przeszukiwać według skróconej nazwy firmy. Informacje te mogą być również zawarte w eksporcie.
  • Zlecenia pracy
    • Zmiana podziału ról w zakresie otrzymywania powiadomień ze zlecenia pracy. Zmieniono znaczenie ról Rozwiązujący i Grupa Rozwiązujących.**
  • Realizacje
    • Dodane realizacje, które nie zostały zapisane, są automatycznie zapisywane jako drafty. **
    • Kompaktowa forma realizacji z nowymi funkcjami.**
  • Przetwarzanie wiadomości
    • Możliwość wyłączenia wysyłania powiadomień do klientów podczas dodawania postu do dyskusji z wiadomości do przetworzenia. **
  • Zadania
    • Możliwe jest wpisanie nazwy i opisu wniosku w zadaniu powiązanym z wnioskiem. **
    • Przegrupowanie ról do otrzymywania powiadomień z zadania Zmieniło się znaczenie ról Rozwiązujący i Grupa Rozwiązujących.**
  • Oferty
    • Ulepszony moduł ofert. **
CDESK 3.0.189 – 20.5.2021
  • Przegląd wstępny
    • Ustawianie dozwolonych widżetów według typu konta użytkownika.
  • Książka adresowa
    • W formularzu firmy dodano możliwość wyboru domyślnego adresu dla nadawcy powiadomień CDESK.
  • Wnioski
    • Informacja o liczbie wniosków oczekujących na odpowiedź oraz nieodebranych wnioskach wyświetlana jest bezpośrednio w menu.
    • Kiedy wniosek jest drukowany, wszystkie uzupełnione / zatwierdzone dodatkowe właściwości dołączone do wniosku są również uwzględnione na liście.
    • Wyszukiwanie w liście wniosków według tagów wniosków.
    • Podczas kopiowania wniosku między duplikatem a duplikowanym wnioskiem tworzone jest łącze Kopia do / Jest kopią. Informacje na temat tego powiązania można znaleźć na karcie Powiązane wnioski.
    • Nowe role do otrzymywania powiadomień z wniosków. Te role to: Kontakt do klienta z zamówienia i Odpowiedzialny rozwiązujący z zamówienia.
    • Raport podsumowujący otwarte wnioski grupy rozwiązyjących.
  • Oferty
    • Po weryfikacji wszystkich wierszy oferty zostanie wyświetlone okno dialogowe informujące o wprowadzonych zmianach.
    • Nowy przycisk umożliwiający wyświetlanie podsumowania oferty bezpośrednio na liście ofert.
    • Wysłanie powiadomienia jest rejestrowane w zakładce Historia.
  • Wnioski urlopowe
    • Nowa konfiguracja powiadomień dla modułu Wnioski urlopowe.
  • Użytkownicy i grupy
    • Indywidualne ustawienia widoczności, przypisywania i selektywności w firmie odziedziczone po grupie macierzystej.
  • Zatwierdzanie
    • Dodano informacje o załączniku na formularzu Proces zatwierdzania wniosków i zleceń pracy.
  • Połączenie z Active Directory
    • Możliwość określenia wielu OU (oddziałów Organizational Unit) do pobierania użytkowników z Active Directory.
  • Logowanie przez Azure Active Directory
    • Zastąpienie usługi Azure AD mailem Azure użytkownika.
  • Ulepszenia w obsłudze CDESK
    • Możliwość przejścia do rekordu, klikając na powiadomienie.
    • Ulepszona kontrola klawiatury podczas tworzenia zaawansowanego filtra.
    • Nawiguj za pomocą klawiszy strzałek na klawiaturze w polu daty w filtrze zaawansowanym.
CDESK 3.0.187 / 11.4.2021
  • Outlook Plugin
    • Tworzenie wniosków, zadań i postów dyskusyjnych bezpośrednio z poczty w programie MS Outlook.
  • Logowanie przez Azure Active Directory
    • Łączenie kont w CDESK z kontami w Azure Active Directory i używanie ich do logowania.
  • Wnioski
    • Bezpośredni dostęp do komputera za pomocą wniosku Easyclick.
    • Generowanie nowego wniosku regularnego w odstępie czasu liczonym od daty zakończenia poprzedniego wniosku
  • Realizacje
    • Dostosowanie wyboru rozwiązującego do oferowanych rozwiązujących we wniosku.
    • Powiadomienie o wprowadzaniu wypełnienia w przeszłości jest wyświetlane tylko w przypadku przekroczenia ustawionego czasu.
  • Tablica ogłoszeń
    • Podczas konfigurowania grupy jako odbiorcę wiadomości, wszyscy członkowie wybranej grupy są wyświetlani wśród odbiorców na formularzu.
CDESK 3.0.186 / 25.2.2021
  • Wnioski
    • Automatyczne włączanie konwersacji mailowej do dyskusji bez podawania identyfikatora wniosku
    • Wysyłanie powiadomień SMS do wszystkich członków grupy rozwiązującej, gdy zostanie utworzony wniosek
    • W polu Wniosek od można wpisać dowolny tekst
  • Zlecenia pracy
    • Powiadomienia SLA dotyczące przypisywania i realizacji zleceń pracy
  • Baza danych konfiguracji CMDB
    • Sprawdzanie unikatowej wartości właściwości dodatkowej
  • Zaplanowane prace
    • Dodawanie nowych pól Informacje o kliencie i Opis wewnętrzny
  • Wnioski urlopowe
    • Nowy moduł do rejestracji i zatwierdzania wniosków urlopowych
  • Użytkownicy i grupy
    • Możliwość ustawienia opcjonalnych rozwiązujących/ grup rozwiązujących dla innych rozwiązujących/ grup rozwiązujących według kategorii i typu firmy
CDESK 3.0.185 / 11.1.2021
  • Ogólne funkcje
    • Kontrola jakości hasła.
    • Zabezpieczenia w przypadku nieprawidłowych prób logowania.
    • Opcja umożliwiająca skonfigurowanie uwierzytelniania dwuskładnikowego.
  • Wnioski
    • Opcja umożliwiająca wyłączenie Terminu odpowiedzi.
    • Zróżnicowanie kolorystyczne postów dyskusyjnych w zależności od tego, czy jest to dyskusja z klientem, czy dyskusja wewnętrzna.
    • Na liście wniosków w nazwie wniosku wyświetlany jest tekst informujący, czy wniosek zawiera oferty. Kolor tekstu zmienia się w zależności od aktualnego stanu oferty.
    • Eksport listę wniosków do pliku DOCX.
  • Realizacje
    • Obraz podpisu jest wyświetlany w realizacji wysyłanej pocztą.
  • Baza danych konfiguracji CMDB
    • Dodano nowe kolumny do listy przerw w świadczeniu usług. W eksporcie można również uwzględnić kolumny.
  • Raporty
    • Istnieje możliwość ręcznego dodawania pozycji do raportów kontroli budżetowej bez użycia menu.
CDESK 3.0.184 / 17.11.2020
  • Zamówienia i fakturowanie
    • Możliwość zmiany kolejności prac oraz ryczałtów przypisanych do zamówienia. Zmiana zamówienia jest również uwzględniana przy wystawianiu faktury.
  • Wnioski
    • Nowa kolumna na liście wniosków, w której zapisywany jest ostatni zmodyfikowany wpis we wniosku. Informacje te mogą być również uwzględnione w eksporcie lub wykorzystane w filtrowaniu zaawansowanym.
    • Wstępne wypełnianie zalogowanego operatora w polu Rozwiązujący, jeśli nie jest zdefiniowane przez inne kryterium.
    • Widoczność została dodana do szablonów wniosków. Pozwala wybrać, czy wniosek utworzony z szablonu będzie dostępny jako wewnętrzny czy normalny.
    • Możliwość wyświetlenia dodatkowych właściwości na liście wniosków.
  • Powiadomienia o wnioskach
    • Wysyłanie powiadomień e-mail w zależności od rodzaju wniosku.
  • Zlecenia pracy
    • Nowa karta Notatka dla rozwiązującego (dyskusja wewnętrzna). Umożliwia osobom rozwiązującym zlecenia pracy prowadzenie dyskusji, która nie jest dostępna dla klienta.
  • Realizacje
    • Dodawanie i edycja pozycji rozliczeniowej bezpośrednio z poziomu realizacji.
    • Dodano nową kolumnę Całkowity czas realizacji. Zapisuje sumę czasu realizacji i innego czasu.
  • Użytkownicy i grupy
    • Opcja umożliwiająca wprowadzenie alternatywnej nazwy logowania. Dodano także ustawienie umożliwiające używanie e-maila kontaktowego jako alternatywnej nazwy logowania.
    • Możliwość przesłania zdjęcia z odręcznym podpisem, który będzie się pojawiał na fakturach i raportach generowanych przez CDESK.
CDESK 3.0.183 / 17.9.2020
  • Fakturowanie
    • Dokument wydania z magazynu zostanie zafakturowany wraz z realizacją. Można również zezwolić na fakturowanie pozycji wydania, nawet jeśli ma ona ustawioną cenę zerową.
    • Dodawanie kodu QR do faktury w celu dokonania płatności.
  • Kontrakty
    • Możliwość archiwizowania pozycji rozliczeniowych. Zarchiwizowanej pozycji nie można zafakturować ani wybrać w realizacjach. Niezafakturowane transakcje w zarchiwizowanej pozycji księgowej zostaną wyświetlone przy następnym fakturowaniu.
  • Realizacje
    • Na liście realizacji wyświetlany jest również typ i obszar obsługi powiązanego wniosku.
  • Kalendarz
    • Określenie szablonów urlopów do wykorzystania także w SLA i SLO.
  • Baza wiedzy
    • Nowy moduł w CDESK służący do rejestrowania i udostępniania wiedzy wyznaczonym osobom.
  • Planowane prace
    • Podczas zapisywania nowego rekordu istnieje możliwość utworzenia w powiadomieniach informacji o planowanej pracy.
CDESK 3.0.182 / 21.7.2020
  • Fakturowanie
    • Dodano możliwość wstawiania niestandardowych załączników do faktur.
  • Wnioski
    • Zmodyfikuj kryteria umieszczania wniosków w grupie Moje oczekujące w widoku priorytetów.
    • Dodawanie dyskusji jest teraz liczone także podczas rejestrowania ostatniej zmiany w wniosku. Data ta jest również wyświetlana na liście wniosków w kolumnie Zmieniono.
    • Dodano funkcję „zawiera” do filtra zaawansowanego, umożliwiającą filtrowanie rekordów według grupy rozwiązujących. Spowoduje to udostępnienie pola do wprowadzania dowolnego tekstu.
  • Realizacje
    • Jeśli realizacji ma stawkę godzinową jako pozycję rozliczeniową, która jest przypisana do stawki ryczałtowej, na liście realizacji oprócz nazwy pozycji rozliczeniowej w kolumnie Pozycja rozliczeniowa pojawi się stawka ryczałtowa, do której przypisana jest dana pozycja. Dotyczy to również list realizacji w umowach, zamówieniach, a nawet zadaniach.
  • Przetwarzanie wiadomości
    • W regule przetwarzania wiadomości jako nowego lub wewnętrznego wniosku zostało uwzględnione pole wyboru zamówienia dla wybranego klienta.
  • Powiadomienia o ofertach
    • Nowa funkcja, dzięki której kontakt z klientem otrzymuje kopie ofert dla klienta, który jest do niego przypisany. Funkcję można włączyć / wyłączyć w ustawieniach globalnych.
  • Baza danych konfiguracji CMDB
    • Automatyczne tworzenie miejsca podczas wprowadzania nowej firmy.
    • Możliwość zbiorczej edycji dodatkowych właściwości obiektów w bazie danych konfiguracji.
  • Planowane prace
    • W Ustawieniach globalnych można określić, czy wybór szablonu powiadomienia jest obowiązkowy czy opcjonalny dla rekordu zaplanowanej pracy.
  • Ogólne funkcje
    • Wprowadzenie awatarów (piktogramów dla kont) w CDESK. Możliwość wyboru spośród predefiniowanych awatarów lub przesłania własnego zdjęcia. Używane głównie w powiadomieniach o dyskusjach.
CDESK 3.0.181 / 22.6.2020
  • Zamówienia
    • Raport XLS załącznika faktury z podglądu fakturowania.
    • Edycja wystawionej faktury, w tym pozycji na fakturze.
  • Wnioski
    • Opcja umożliwiająca ustawienie pola Żądany termin tak, aby pojawiało się tylko dla wybranych typów wniosków.
    • Podgląd dyskusji wniosku jest wyświetlany klientowi zgodnie z ustawieniami jego powiadomienia e-mail, które jest inne niż powiadomienie operatora.
    • Ustawienie pozwalające przesunąć Termin realizacji, jeśli zakończony wniosek został przekazany do rozwiązania po dodaniu postu dyskusyjnego.
  • Powiadomienia o wnioskach
    • W ramach powiadomień klienta została dodana nowa zmienna, która wyświetla całą historię dyskusji nad wnioskiem, nawet z początkowym wpisem (na razie w postaci zwykłego tekstu).
  • Realizacje
    • Możliwość utworzenia fakturowanej realizacji z wielu wewnętrznych realizacji bezpośrednio na wniosku.
    • W przypadku realizacji wewnętrznych można włączyć pole Inny czas.
  • Zadania
    • Możliwość filtrowania pozycji na liście w zależności od tego, czy zadanie zawiera / nie zawiera miejsca.
  • Oferty
    • W formularzu oferty dodano zakładkę Historia, która informuje o utworzeniu i zmianach dokonanych w rekordzie.
    • W Ustawieniach globalnych można zdefiniować własne jednostki dla poszczególnych pozycji menu, a także kolejność, w jakiej będą one oferowane. Poszczególne jednostki można również wyłączyć, aby nie można było ich wybierać w pozycjach menu.
CDESK 3.0.179 / 11.5.2020
  • Książka adresowa
    • Zakładka Historia została podzielona na dwie części:
      • Firma – zawiera wszystkie zmiany wprowadzone do rekordu firmy
      • Wnioski – zawiera listę wniosków, które zostały utworzone dla firmy.
  • Wnioski
    • Nowy przycisk umożliwiający szybkie zakończenie wniosku.
    • W profilu użytkownika CDESK istnieje możliwość ustawienia nazwy nadawcy do dyskusji z klientem.
    • Załączniki z dyskusji z klientem mogą pojawić się w formularzu wniosku wśród innych załączników. Tę funkcję można włączyć / wyłączyć w ustawieniach globalnych.
    • Podczas tworzenia wniosku, jeśli firma (klient) ma dokładnie jedno zamówienie zarejestrowane w CDESK, to zamówienie zostanie wstępnie ustawione dla wniosku. Zamówienie musi być w innym stanie niż odrzucone, zakończone. Tę funkcję można włączyć / wyłączyć w ustawieniach globalnych.
  • Realizacje
    • Nowy przycisk do wprowadzania nazwy i opisu wniosku lub zlecenia pracy do realizacji.
  • Oferty
    • Klient nie może odwołać przyjęcia pozycji z oferty.
CDESK 3.0.177 / 31.3.2020
  • Zamówienia i fakturowanie
    • Ulepszone fakturowanie – usługi można fakturować bezpośrednio w CDESK.
    • Dodano fakturowanie stawek ryczałtowych z przedpłaconymi godzinami.
    • Dodano opcję ręcznego fakturowania ryczałtowego.
    • Nowy eksport do podglądu faktury, realizacji faktury i podsumowania zgodnie z wnioskami.
    • Nowa opcja pozwalająca wybrać, dla jakich typów realizacji ma być oferowana pozycja rozliczeniowa: wszystkie / bez reklamacji / reklamacja. Funkcja ta jest dostępna, jeśli w ustawieniach globalnych włączono reklamacje realizacji.
  • Wnioski
    • W stanie Testowanie przez klienta dodano przyciski do oceny testu.
    • Gdy klient ocenia testowanie wniosku, można umieścić notatkę na temat testowania.
    • Zmień status wniosku na Zamówione po zaakceptowaniu lub częściowym zaakceptowaniu oferty w tym wniosku. Jeśli oferta zostanie odrzucona, wniosek zmienia status na Przypisany.
    • Zmiana statusu wniosku na Oferta po wysłaniu oferty do akceptacji przez klienta.
    • W module Szablony wniosków dodano przycisk umożliwiający eksport do XLS.
    • W statusie wniosku Oczekiwanie na trzecią stronę należy obowiązkowo wprowadzić czasy od – do, jeśli w tym statusie jest włączony wybór dostawcy.
    • Opcja tworzenia nowego wniosku z menu kontekstowego załącznika we wniosku.
    • Ustaw usługę VIP Service tak, aby była stosowana tylko do wybranych typów wniosków i obszarów usług.
    • Możliwość tworzenia zaplanowanych prac na podstawie wniosku, które są następnie wyświetlane w kalendarzu dla wszystkich uprawnionych użytkowników, a nie tylko dla odpowiedzialnych rozwiązujących.
    • Na karcie Powiązane wnioski dodano możliwość dodania wniosku za pośrednictwem katalogu wniosków.
    • Rolę przypisanego operatora można również ustawić jako odbiorcę w powiadomieniach powiadomień.
    • Na wniosku można wyświetlić szczegółowe informacje o przypisanej firmie.
  • Dla wniosków i zleceń roboczych – nowe Interaktywne formularze serwisowe
    • Interaktywne dzienniki serwisowe można generować z dołączonego obiektu CI na wniosku i zleceniu pracy. Służą one do rejestrowania prac serwisowych w wymaganej przez użytkownika formie (wypełnianie określonych pól, zaznaczanie określonych opcji itp.)
    • Interaktywne dzienniki serwisowe można wyeksportować w formacie PDF lub zarchiwizować dla danego wniosku serwisowego/zlecenia pracy w CDESK.
    • Działają również bardzo responsywnie na telefonach komórkowych/tabletach.
  • Zlecenia pracy
    • W statusie zlecenia pracy Oczekiwanie na dostawcę obowiązkowe jest wprowadzenie czasów od – do, jeżeli wybór dostawcy jest włączony dla tego statusu.
  • Realizacje
    • Na wniosku w zakładce Realizacje wyświetlane jest podsumowanie zaakceptowanych godzin, przepracowanych (jeśli włączono realizację wewnętrzną) i godzin fakturowanych z oferty na wniosku.
    • Nowa możliwość tworzenia realizacji fakturowych z realizacji wewnętrznych z list na zakładkach modułów, do których przypisane są realizacje wewnętrzne.
    • Nowe filtrowanie według tego, czy realizacja rozliczeń ma/nie ma powiązania z realizacją wewnętrzną.
    • Nowe filtrowanie realizacji według statusu wniosku i daty rozliczenia wniosku.
    • Nowa opcja pozwalająca wybrać, które transakcje są automatycznie uwzględniane w fakturowaniu.
    • W zależności od statusu wniosku dostępne są następujące opcje:
      • Wszystkie
      • z zakończonych wniosków
      • z zakończonych zaakceptowanych wniosków
      • z wniosków zakończonych bez akceptacji
    • W zależności od daty dostępne są następujące opcje:
      • data fakturowania we wniosku
    • Nowa funkcja umożliwiająca automatyczne tworzenie wniosku dla wybranego typu wniosku.
    • Nowa opcja umożliwiająca oferowanie różnych pozycji rozliczeniowych dla reklamacji.
    • Dodano możliwość obowiązkowego wyboru pozycji rozliczeniowej.
    • W przypadku pozycji rozliczeniowych typu ryczałtowego data realizacji jest brana pod uwagę w stosunku do daty wejścia w życie kwoty ryczałtowej.
  • Przetwarzanie wiadomości
    • Tagi mogą być już zdefiniowane w regule przetwarzania wiadomości dla wniosku utworzonego na podstawie tej reguły.
  • Kalendarz
    • W nowym kalendarzu dodano funkcję automatycznego tworzenia wniosków po Drag&Drop wniosków w kalendarzu.
    • Dodano widok zaplanowanej pracy, który jest wyświetlany dla wszystkich uprawnionych użytkowników, a nie tylko dla rozwiązujących.
  • Oferty
    • Dodano wyświetlanie podsumowań ilości z pozycji menu w podziale na jednostki.
  • Raporty
    • Nowy raport – Sprawdzenie budżetu wniosków.
    • Raport uzupełniający – zapisy dostępności serwisu dla wybranego okresu.
    • Nowy raport – statystyki wysłanych i zaakceptowanych wniosków zakończonych (w tym zakończonych bez akceptacji).
  • Baza danych konfiguracji CMDB
    • Domyślny układ filtrów i kolumn na liście CI jest już oddzielny dla rozwiązujących i dla innych użytkowników.
    • Masowa edycja obiektów konfiguracyjnych – dodano możliwość edycji dodatkowych właściwości.
  • Ogólne funkcje
    • Jeśli korzystasz z nieobsługiwanej przeglądarki internetowej, zostaniesz o tym powiadomiony po zalogowaniu.
CDESK 3.0.175 / 28.2.2020
  • Zamówienia
    • Opcja dodawania niefakturowanej pracy jako pozycji rozliczeniowej. Dla tej pozycji nie ustala się ceny, służy ona jedynie do celów ewidencyjnych.
  • Wnioski
    • Nowa funkcja Waga wniosku
    • Filtrowanie listy wniosków według wagi wniosku.
    • Zbiorcza edycja wniosków bezpośrednio w liście.
    • Ostatnio wprowadzony filtr i wyszukiwanie są zapamiętywane na liście wniosków
  • Powiadomienia o wnioskach
    • Możliwość stworzenia własnego szablonu powiadomień e-mail z postów dyskusyjnych.
  • Zlecenia pracy
    • Nowy filtr Do rozwiązania. Filtr oferuje następujące opcje:
      • Moje do rozwiązania
      • Do rozwiązania przez zespół
  • Powiadomienia dotyczące zleceń pracy
    • Opcja pozwalająca ustawić, aby użytkownicy wypełniający pola Kto wnioskuje i Dla kogo byli również powiadamiani o zleceniach pracy.
  • Realizacje
    • Ustalanie warunków fakturowania realizacji.
    • Nowe ustawienia uproszczonego wprowadzania czasów…
    • Na liście realizacji na wniosku dodano podsumowanie sum godzin z realizacji wewnętrznych, rozliczeniowych oraz godzin, które zostały przyjęte przez klienta z ofert
  • Zadania
    • Możliwość filtrowania rekordów według pola Pomocnik Rozwiązującego.
  • Oferty
    • Ustawianie metody akceptacji
      • 1 poziom akceptacji
      • 2 poziom akceptacji
    • Wprowadzenie statusów ofert
      • W przygotowaniu
      • Do weryfikacji
      • Do zatwierdzenia
      • Częściowe zatwierdzenie i odrzucenie
      • Zatwierdzony
      • Odrzucony
      • Zatwierdzony
      • Anulowany
    • Tworzenie wniosków i zadań z menu.
    • Możliwość kopiowania ofert dla innych klientów.
    • Powiadomienia o utworzeniu nowej oferty i zmianach w ofercie.
    • Po zmianie rozwiązującego w menu pojawia się lista z wyborem komunikatu dla nowego rozwiązującego. Funkcja ta jest opcjonalna.
    • Opcja eksportu menu do pliku PDF.
  • Baza danych konfiguracji CMDB
    • W przypadku raportowania zmiany CI, widoczność rekordów jest uwzględniana zgodnie z widocznością klienta.
    • Opcja pozwalająca zdefiniować domyślny filtr i listę kolumn dla listy CI. Jest on ustawiany osobno dla administratora/operatora/rozwiązującego i innych kont. Ustawia się ją w sekcji Ustawienia globalne -> CMDB, Domyślne ustawienia listy CI.
  • Powiadomienia w aplikacji (prawy górny dzwonek)
    • Zawierają one także komunikat dla nowego rozwiązującego z wniosku.
CDESK 3.0.172 / 27.1.2020
  • Książka adresowa
    • Dodano nowe funkcje dla konta klienta: Kontakt do przypomnień i Kontakt do wysyłania faktur
  • Wnioski
    • Możliwość łączenia powiązanych wniosków
    • Ustalanie priorytetów w zależności od pilności i wpływu. Pilność i wpływ można określić oddzielnie dla każdego typu wniosku
    • Możliwość filtrowania rekordów na liście wniosków według tego, czy zawierają/nie zawierają zadania
    • Wysyłanie powiadomień dotyczących oceny wniosków
    • Określenie, czy na wniosku ma być wybierany dostawca, gdy wniosek jest przełączony na Oczekiwanie dla strony trzeciej
    • Automatyczne przełączanie ze statusu Przypisany do statusu W rozwiązaniu po dodaniu posta dyskusyjnego z klientem lub dodaniu realizacji
    • Automatycznie zmieniaj status z Oczekiwanie na klienta na W trakcie rozwiązywania po dodaniu postu dyskusyjnego od klienta
    • Przewidywanie regularnych wniosków na przyszłość
    • Gdy włączona jest opcja Ogranicz wybór rozwiązującego według grupy rozwiązujących, w polu Rozwiązujący dostępna jest opcja Moje grupy rozwiązujących
    • Łączenie adresu e-mail z kontem podczas filtrowania na liście wniosków – podczas filtrowania według użytkownika wyświetlane są nawet te wnioski, które nie zawierają nazwy użytkownika, a pochodzą z modułu Przetwarzanie komunikatów
    • Przypominanie o terminach dla wniosków i zleceń pracy przed/po terminie w ustalonych odstępach czasu
    • Modyfikowanie filtrów na liście wniosków, gdy włączona jest funkcja Ogranicz wybór rozwiązującego według grupy rozwiązujących
      • Dostępna jest opcja filtrowania według grupy rozwiązujących
      • W przypadku filtrowania według rozwiązującego wyświetlani są tylko użytkownicy zarejestrowani jako rozwiązujący lub operator
    • Edycja ustawień powiadomień, gdy włączona jest opcja Ogranicz wybór rozwiązujących według grupy rozwiązujących
  • Dyskusja we wniosku
    • Opcja podglądu powiadomienia o dyskusji przed jego wysłaniem
  • Szablony wniosków
    • Po włączeniu funkcji Ogranicz wybór rozwiązującego według grupy rozwiązujących do raportu znajdującego się w szablonach wniosków dodano kolumny:
      • Grupa rozwiązujących dla klientów Easyclick
      • Grupa rozwiązująca dla operatorów
  • Wnioski i zlecenia pracy
    • Upoważnienie do udostępnienia / ukrycia wewnętrznej notatki dla użytkowników, którzy nie są rozwiązującymi rekordu
  • Zlecenia pracy
    • Opcja zliczania czasu otwarcia zlecenia pracy
  • Realizacje
    • Realizacje wewnętrzne nie muszą już być obowiązkowo powiązane z realizacjami do rozliczenia – mogą być wprowadzane niezależnie od realizacji do rozliczenia, co upraszcza wprowadzanie prac, które nie powinny być rozliczane.
  • Przetwarzanie wiadomości
    • Załącznik z odebranej poczty jest również przenoszony do utworzonego rekordu, np. do wniosku
  • Baza danych konfiguracji CMDB
    • Zmiana koloru na liście obiektów konfiguracji według pola daty
    • Nowa funkcja Ograniczone filtrowanie na liście CI. Umożliwia wyłączenie wyszukiwania według grupy głównej i typu
    • Nowa funkcja Wyszukiwanie w rekordach obcych. Możliwe jest udostępnianie użytkownikowi obiektów należących do innych użytkowników poprzez wyszukiwanie, a następnie dokładne dopasowywanie do nich określonej właściwości, np. numeru seryjnego.
    • W filtrze rozszerzonym na liście kolumn dostępne są tylko te właściwości, które należą do wybranego typu CI
  • Raporty
    • Możliwość ustawiania uprawnień dla raportów w Bazie Konfiguracji CMDB
    • Kolumny można dodawać do raportów ustawień z szablonów wniosków
      • Grupa rozwiązujących dla konta klienta w Easyclick
      • Grupa rozwiązujących dla operatorów
  • Opcja ta jest dostępna tylko wtedy, gdy włączona jest opcja Ogranicz wybór rozwiązujących według grupy rozwiązujących.
  • Użytkownicy i grupy
    • Obsługa VIP – możliwość zaklasyfikowania użytkownika jako użytkownika VIP, który może mieć wyższy priorytet w rozwiązywaniu wniosków
  • Ogólne funkcje
    • Nowe menu – nowy wygląd i sterowanie menu, które można włączyć w funkcjach Beta. Wybór ulubionych. Są one ustalane przez każdego użytkownika
    • Wybierz format daty i godziny w profilu operatora. Obsługa międzynarodowych formatów daty i czasu
CDESK 3.0.167 / 4.11.2019
  • Wnioski
    • Możliwość jednolitego ustawienia Rozwiązującego w strefie serwisowej dla Konta klienta/Easyclick i Operatora/Rozwiązującego
    • Możliwość wydrukowania wniosku w zakresie podstawowych informacji
    • Zmiana kolejności stanów podczas ustawiania stanu we wniosku
    • Zmieniono sposób wyświetlania priorytetów wniosków i zleceń prac na liście
    • Obraz wstawiony w opisie wniosku zostanie również dodany jako załącznik we wniosku
  • Powiadomienia o wnioskach
    • Wszyscy odbiorcy wymienieni w polach Do i Kopia otrzymają wiadomość e-mail z powiadomieniem, że na podstawie wiadomości utworzono nowy wniosek do przetworzenia. Adresy te będą również automatycznie umieszczane wśród adresatów postów dyskusyjnych
  • Powiadomienia o zleceniach pracy
    • Nowy interfejs do ustawiania powiadomień. Można określić odbiorców zgodnie z własnymi potrzebami
  • Realizacje
    • Nowa funkcja automatycznego wstępnego wypełniania miejsca w realizacji w przypadku, gdy realizacja jest związana z zadaniem / zapytaniem z wypełnionym miejscem
  • Baza danych konfiguracji CMDB
    • Opcjonalne nadawanie nazw pozycjom menu w ramach modułu CMDB
    • Lista CI (lista elementów konfiguracji) została rozszerzona o następujące kolumny :
      • Utworzono – data i godzina utworzenia CI
      • Utworzył – użytkownik, który utworzył CI
      • Zmodyfikowano – data i godzina ostatniej zmiany w CI
      • Zmienił – użytkownik, który jako ostatni dokonał zmian w CI
  • Właściwości opcjonalne
    • Nowa właściwość podstawowa – pole tekstowe z formatowaniem
  • Powiadomienia o zaplanowanej pracy
    • Dodano powiadomienia o zaplanowanych pracach w wybranych terminach, w tym powiadomienia dla klientów
  • Raportowanie
    • Raportowanie zmiany wartości obiektów CI za wybrany okres
  • Powiadomienia
    • Możliwość ustawienia domeny e-mail nadawcy podczas resetowania haseł i powiadomień w celu reprezentacji i zatwierdzenia. Przy wszystkich trzech opcjach możliwe jest również ustawienie nazwy nadawcy
  • Powiadomienia o zastępstwie
    • Nowy wygląd
  • Powiadomienia w aplikacji
    • Możliwość wyczyszczenia wszystkich powiadomień naraz
  • Funkcje ogólne
    • Dostęp do elementów na liście można uzyskać, klikając nazwę pojedynczego elementu. Funkcja ta znajduje się w modułach: Książka adresowa, Zamówienia, Wnioski, Zadania, Cenniki, CMDB, DMS, Użytkownicy i Grupy. Będzie ona stopniowo dodawana do innych lokalizacji.
  • Licencje
    • Konfigurowanie licencji dla konta użytkownika. Jest to pierwszy krok do wdrożenia zasad licencjonowania. W przyszłości zostanie wyświetlony monit o skonfigurowanie licencji dla wszystkich użytkowników.
CDESK 3.0.166 / 7.10.2019
  • Scoreboard
    • Nowy moduł w CDESK. Umożliwia wyświetlanie kompleksowego przeglądu liczby zapisów wniosków i zleceń pracy zgodnie z preferencjami firmy.
  • Książka adresowa
    • Do importu firm został dodany wybór firm innych niż Global SLA
  • Tablica ogłoszeń
    • Opcja masowego usuwania postów
  • Wnioski i zlecenia pracy
    • W przypadku jednoczesnego tworzenia wniosków zwykłych i z katalogu możliwość określenia, jakiego typu rekordy może tworzyć użytkownik
    • Dodano możliwość wyboru rozwiązującego w zależności od wybranej grupy rozwiązujących
    • W przypadku regularnych wniosków dodano możliwość wygenerowania wniosku z wyprzedzeniem
    • Rozszerzona funkcjonalność filtrów we wnioskach. W filtrach, w których występuje czas, można wybrać jednostkę czasu: minuty, godziny, dni.
    • Nowa możliwość edycji wniosku przed przypisaniem go do rozwiązującego
    • Opcja pozwalająca określić, czy dodatkowa zmiana priorytetu wniosku ma spowodować ponowne przeliczenie terminów
  • Realizacje
    • Grupowanie według wniosków na liście realizacji powoduje również wyświetlanie zadań
  • Zadania
    • W uprawnieniach do zadań dodano możliwość tworzenia zadań do przeszłości
  • Kalendarz
    • Dodano tygodnie kalendarzowe i nowy widok dwutygodniowy
    • Wyświetlanie rekordów wniosków w kalendarzu także dla asystentów rozwiązujących
  • Baza danych konfiguracji CMDB
    • Możliwość zbiorczej edycji ogólnych właściwości rekordów CI
  • Zaplanowane prace
    • Nowy moduł w CDESK. Rejestrowanie i powiadamianie o planowanych pracach serwisowych i przestojach.
  • Zatwierdzenie
    • Możliwość podania powodu zatwierdzenia/odrzucenia w opisie wniosku
    • Nowy wygląd powiadomień mailowych
  • Aplikacja mobilna
    • Opcja wyboru lokalizacji w zadaniu
CDESK 3.0.164 / 5.8.2019
  • Książka adresowa – import firm z obsługiwanych formatów XLS, XLSX, CSV.
  • Wnioski – Domyślny widok użytkownika na liście wniosków. Można wybrać domyślny filtr i listę kolumn.
  • Wnioski – dodano nowy status – Zawieszony. W przypadku umieszczenia wniosku w tym stanie nie jest obliczane żadne SLA.
  • Zlecenia pracy – możliwość ustawienia kolejności wykonywania zleceń pracy – szeregowo-równolegle.
  • Zlecenia pracy – możliwość odkładania terminów, gdy czas do realizacji nie jest liczony, np. dla statusów oczekujących na klienta, oczekujących na zatwierdzenie.
  • CMDB Baza Konfiguracji – rozszerzenie podstawowych informacji o CI o status pozycji konfiguracji z opcjonalnymi wyborami statusu dla poszczególnych typów CI.
  • Baza Konfiguracji CMDB – Dodawanie nowego ustawienia do typu CI – Unikalna nazwa w obrębie typu CI.
  • Baza danych konfiguracji CMDB – Funkcja automatycznego generowania nazw CI została rozszerzona o generowanie według wzorca (prefiks + autonumerowanie).
  • Baza Konfiguracji CMDB – Opcja pozwalająca określić, czy lista CI ma być ładowana automatycznie, czy dopiero po wybraniu Grupy Głównej i Typu. To ustawienie przyspiesza ładowanie listy CI w przypadku dużej liczby elementów.
  • Powiadomienia – Zmodyfikowano wygląd wysyłanych wiadomości e-mail z CDESK.
  • Powiadomienia SLA – możliwość ustawienia wysyłania powiadomień nie tylko dla upływającego terminu, ale także w wybranym czasie przed upływem terminu.
  • Zatwierdzanie – uprawnienia dostępu do procesów zatwierdzania (moje/obce).
  • Zastępstwa – rozszerzenie funkcjonalności reprezentacji o możliwość centralnej konfiguracji.
  • Zatwierdzenie – w opisie wniosku można wprowadzić powód zatwierdzenia lub odrzucenia.
  • Aplikacja mobilna – Dodano obsługę widoczności pól właściwości złożonej w zależności od wybranego elementu.
CDESK 3.0.163 / 1.7.2019
  • Wnioski – opcja pozwalająca określić, dla jakiego typu wniosków będą tworzone zlecenia robocze.
  • Zlecenia pracy – nowy status zlecenia pracy: anulowane
  • Zlecenia pracy – opcja umożliwiająca ustawienie statusów.
  • Zlecenia pracy – automatyczne przypisywanie CI do zlecenia pracy zgodnie z wymaganiami.
  • Realizacje – na liście realizacji można grupować pozycje według wniosków i filtrować według wniosków.
  • Zadania – możliwość dodawania realizacji i powiązania z miejscami.
  • Baza Konfiguracji CMDB – Możliwość ustawiania uprawnień do rekordów CI według głównych grup.
  • Baza Konfiguracji CMDB – Możliwość wyłączenia dostępu do niektórych CI, z wyjątkiem tych, których użytkownik jest wymieniony jako właściciel.
  • Właściwości opcjonalne – Nowy typ właściwości podstawowej – Hiperłącze.
  • Właściwości opcjonalne – opcja umożliwiająca dodanie właściwości opcjonalnych do profilu użytkownika.
  • Użytkownicy i grupy – ustawianie dostępu do profilu użytkownika. Można określić, które informacje użytkownik będzie mógł edytować w swoim profilu, a które będą dostępne tylko do odczytu.
  • Raportowanie – raportowanie dostępności usług dla poszczególnych klientów w wybranym miesiącu.
CDESK 3.0.159 / 15.5.2019
  • Wnioski – wybór CI – kolumny opcjonalne jako właściwości z CMDB
  • SLA / Rejestracja i ocena dostępności usług (SLO)
  • EasyClick – dodano opcję „Pokaż moje wnioski z CM”. (poprzednio wszystkie wnioski były widoczne)
CDESK 3.0.156 / 20.3.2019
  • Aplikacje mobilne – integracja bardziej zaawansowanego edytora tekstu
  • Opcja akceptowania/nieakceptowania wniosków bezpośrednio z wiadomości e-mail z powiadomieniem o zakończeniu wniosku
  • Możliwość wysyłania powiadomień push dla aplikacji mobilnej i desktopowej
  • Lista realizacji – możliwość grupowania według pozycji rozliczeniowych
  • Optymalizacja ładowania umów zawierających szczegóły usługi
  • Dyskusja z klientami – podczas tworzenia postów wyświetlaj tylko powiązane kontakty i użytkowników
  • Lista wniosków – kolorystyczne rozróżnienie rekordów według typów wniosków
  • Informacje o użytkowniku – dodano imienną listę przełożonych
  • Lista kontaktów – dodano opcjonalne kolumny, filtrowanie według kategorii i eksport do Excela
  • Wnioski – dodano link do wiadomości, na podstawie którego utworzono wniosek
  • Realizacje – usunięto błąd, który mógł powodować nieprawidłowe przeliczanie dat
  • Wnioski – dodano nowe pola terminów
CDESK 3.0.152 / 18.1.2019
  • Wybór CI we wniosku – uwzględnienie użytkowników z pól Kto wnioskuje i Dla kogo (według właściciela CI)
  • Eksport PDF realizacji – dodano możliwość grupowania stron według klientów
  • Dodaj realizację – uproszczone wprowadzanie realizacji (zamiast wpisywania czasu zakończenia, możliwość wpisania tylko czasu trwania)
  • Ustawianie terminów w umowie SLA – dodano sprawdzanie ustawionych terminów zgodnie z logiką TTO<RT<TTAS<TTR
  • Dodano wyszukiwanie według daty zmiany w historii wniosków i zamówień
  • Możliwość niewypełniania notatki przy akceptacji rozwiązania
  • Dodano możliwość tworzenia zlecenia pracy również z poziomu listy zleceń pracy
  • Wdrożona obsługa tworzenia draftów zleceń pracy
  • Lista realizacji – dodano dodatkowe kolumny do listy na stronie internetowej
  • Lista zleceń pracy – dodano możliwość sortowania rekordów według kolumn
  • Możliwość dodawania nowych obiektów (wniosków, realizacji, zadań itp.) w dowolnym miejscu w systemie z górnego paska
  • Aplikacje mobilne – dodane informacje o logowaniu (serwer itp.)
  • Lista klientów – dodano możliwość zaznaczania kolumn i sortowania według kolumn
CDESK 3.0.148 / 18.12.2018
  • Dodano powiadomienia dla rozwiązujących WO
  • Uprawnienia do wniosków – dodana opcja Dostęp do rekordów podrzędnych
  • Lista wystawionych faktur – dodano zaawansowane filtrowanie
  • Proces zatwierdzania – zmieniono definicję pola Uwaga na obowiązkową
  • Proces zatwierdzania – dodano wyświetlanie szczegółów wniosku i właściwości opcjonalnych
  • Lista wniosków – zoptymalizowane ładowanie znaczników i zadań/WO
  • Optymalizacja GUI katalogu wymagań dla IE11 i Edge
  • Automatyczne zakończenie wniosków po zakończeniu wszystkich WO
  • Blokowanie usunięcia wniosku, jeśli jest na nie WO
  • Ulepszenia w powiadomieniach o wnioskach podlegających zatwierdzeniu
  • Zadania – dodano bardziej zaawansowany edytor HTML
  • Realizacja – dodawanie realizacji – dodane sumy dla wymienionych realizacji
  • Lista wniosków – dodano nowe opcje filtrowania
  • Nieautoryzowany wniosek reklamacyjny – dodana obowiązkowa przyczyna
CDESK 3.0.146 / 15.11.2018
  • Przegląd wstępny – dodano możliwość wstępnego ustawienia użytkowników do domyślnego widoku widgetu, z możliwością zablokowania edycji.
  • Wniosek odrzucony – jest uważany za ostatecznie zamknięty i nie pojawia się już na liście wniosków otwartych (chyba że status odrzucenia zostanie cofnięty).
  • Dodano przełącznik Zmień status zamkniętego wniosku, aby wyłączyć ponowne otwieranie zamkniętego wniosku.
  • Zasady przetwarzania wiadomości – dodano możliwość powiadamiania właściciela wersji draftu.
  • Dodano opcjonalne pole Reklamowany rozwiązujący dla wniosków z uzasadnionymi reklamacjami.
  • Wzór wniosku/zlecenia pracy – dodano możliwość ustawienia domyślnego statusu po odrzuceniu.
CDESK 3.0.145 / 10.10.2018
  • CMDB – dodano pole Właściciel do podstawowych właściwości CI
  • Dynamiczne wyświetlanie elementów w CMDB w zależności od wypełnionego właściciela CI
  • CMDB – import CI z XLS, z automatycznym dopasowywaniem kolumn
  • Lista wniosków – możliwość filtrowania tylko reklamowanych wniosków
  • Tworzenie WO w oparciu o zatwierdzone pozycje roszczeń
  • Możliwość pozostawienia pustego terminu (odpowiedź, zadanie, rozwiązanie alternatywne, realizacja) wniosku
  • Uzasadnione wnioski reklamacyjne – dodano pole opcjonalne Reklamowany rozwiązujący
  • Dodano pływające przyciski do edycji szczegółów użytkownika
  • Przetwarzanie komunikatów – umożliwienie edycji adresu wewnętrznego na adres IP serwera
CDESK 3.0.144 / 26.9.2018
  • Ustawienia globalne – dodano powiadomienia o klientach
  • CMDB – w arkuszu CI dodano kolumny Operacja i Lokalizacja urządzenia
  • CMDB – wyszukiwanie według ID na liście obiektów CI
  • Książka adresowa – graficzne rozróżnianie grup od użytkowników podczas dodawania operatorów
  • Możliwość dodawania plików za pomocą aplikacji mobilnych
CDESK 3.0.143 / 10.9.2018
  • Dodano złącze do FinStat i wstępne wypełnianie danych klientów za pomocą tej usługi
  • GUI Katalogu wniosków – wyświetlanie listy szablonów, gdy pod jednym kafelkiem znajduje się wiele szablonów
  • Wnioski– pole dodane Dla kogo
  • Dodano przycisk umożliwiający bezpośrednią weryfikację numeru NIP
  • Karty magazynowe – dodano pole Ilość z datą
  • Zlecenia pracy – dodano dynamiczne zatwierdzanie
  • Dodano możliwość wystawiania faktur dla dostawców (partnerów, sprzedawców)
  • Dodaj opcję eksportowania właściwości opcjonalnych do formatu XLS
  • Dodanie możliwości konfigurowania usługi w czasie innym niż bieżący
  • Aplikacja mobilna – dodano dodatkowe dźwięki dla powiadomień
  • Automatyczny wybór pojedynczego elementu obowiązkowego podczas tworzenia nowych obiektów
  • Zapytania – automatyczna zmiana statusu na „w trakcie realizacji” po otrzymaniu odpowiedzi od klienta
  • Możliwość określenia terminów odpowiedzi o krótszym przedziale czasowym niż 1 godzina
CDESK 3.0.142 / 27.8.2018
  • Wnioski, Zlecenia pracy – dodane pole Termin pożądany
  • Wnioski – umożliwienie edycji pól Rozwiązanie i Notatka rozwiązującego przez uprawnionych użytkowników
  • Zapis wszystkich zmian dokonanych w obiekcie Firma na karcie Historia
  • CMDB – ograniczanie wyboru obiektów CI w zależności od wybranej operacji
  • Możliwość wysyłania zleceń również z aplikacji mobilnej (iOS, Android)
CDESK 3.0.141 / 12.8.2018
  • Powiadomienia dotyczące dynamicznych procesów zatwierdzania
  • Eksport CI z wszystkimi właściwościami do Excela
  • CMDB – wyszukiwanie i zaawansowane filtrowanie rekordów CI również według atrybutów
  • Realizacji – możliwość wysłania zamówienia pocztą elektroniczną za pomocą jednego kliknięcia.
  • Rejestrowanie zatwierdzonych/nieautoryzowanych wniosków
  • Dodano ocenę rozwiązującego z opcjami wyłączone / opcjonalne / obowiązkowe
  • Wydanie aplikacji CDESK 3 – iOS, Android (przejście z fazy testowej do rzeczywistej)
  • Ograniczenie obszaru obsługi według rodzaju wniosku
  • Przetwarzanie wiadomości – szybkie tworzenie wniosków zgodnie z katalogiem wniosków (kafelki), ze wstępnym wypełnianiem pól zgodnie z danymi zawartymi w wiadomości e-mail
  • Na liście realizacji filtrowanie realizacji, które mają wprowadzony materiał
  • Fakturowanie – ulepszenia w zakresie generowania symboli zmiennych/składowych/specyficznych oraz serii numerów
  • Wnioski – dodanie blokowania powiadomień z dyskusji
  • Wniosek – dodanie pola Notatka rozwiązującego niewidocznego dla kont klientów
  • Zadania – wysyłanie powiadomienia o upłynięciu terminu wykonania zadania
  • Dodano blokowanie powiadomień do aplikacji mobilnej CDESK 3
  • Możliwość sortowania wniosków według terminu płatności / daty wymagalności
  • Wyświetlanie wyłączonych/usuniętych użytkowników w połączonych polach obiektów
  • Lista kontaktów – dodano kolumnę Kategoria kontaktu z opcją filtrowania
  • Książka adresowa – wyszukiwanie na podstawie kategorii i typu klienta
CDESK 3.0.138 / 1.7.2018
  • Dodawanie statusu wniosku Reklamacja
  • Dodanie możliwości rejestrowania właściwości opcjonalnych do kont użytkowników
  • Dodano filtrowanie według atrybutów podczas wybierania CI w Realizacjach / Wnioskach / Zamówieniach / Zleceniach roboczych
  • Możliwość zdefiniowania strefy czasowej dla administratora i poszczególnych operatorów
  • Wnioski, Zlecenia pracy – pod polem Rozwiązujący upraszczający link Przejmij
  • Dodano opcję Przejmij do menu kontekstowego na listach Wnioski/Zlecenia pracy
  • Zatrzymanie zliczania czasu w wybranych stanach
  • Wprowadzenie katalogu wymagań GUI (kafelek) do szybkiego i przejrzystego wprowadzania wymagań
  • Tworzenie szablonów dla GUI katalogu wniosków (płytki)
  • Na Liście poleceń filtrowanie według wszystkich kolumn
  • Wymagania, Polecenia robocze – jeśli okno jest wystarczająco szerokie, wyświetl zawartość zakładki Obiekty (dla szybkiego dostępu)
  • Kalendarz – tworzenie rezerwacji
CDESK 3.0.137 / 17.6.2018
  • Dodaj pole typu Multiselect do właściwości opcjonalnych we wnioskach
  • Wprowadzenie możliwości tworzenia zleceń pracy
  • Dynamiczne tworzenie procesu zatwierdzania
  • Szablony zleceń pracy
  • Święta państwowe – wyświetlanie w kalendarzu, dodawanie do GN, logika dla SLA, święta
  • Lista wniosków/zleceń/zleceń pracy – wskazanie czasu pozostałego do terminu realizacji
  • Rozszerzenie API umożliwiające wstawianie dyskusji i notatek wewnętrznych
  • Dodawanie statusu wniosku Ukończono bez akceptacji
  • CMDB – przechowywanie właściwości opcjonalnych w historii obiektów, z którymi są związane
  • Książka adresowa– kategoryzowanie firm za pomocą znaczników
CDESK 3.0.135 / 23.5.2018
  • Dodanie pola Użyty materiał w realizacjach i jego zastosowanie
  • Widoczność firmy poprzez kategorie
  • Aktywacja SMS-ów z serwerów CDESK
  • Wstawianie plików do dyskusji z klientem i notatek wewnętrznych dla rozwiązującego
  • Wyświetlanie realizacji wewnętrznych w aplikacji mobilnej
  • Usuwanie zawieszania się aplikacji mobilnej przy uruchamianiu w systemie Android 7/8
  • Wiele opcji transportu w jednym miejscu realizacji zamówień
  • Dokumentowanie procesu rozwiązywania zgłoszenia – możliwość dodania pola Rozwiązanie
  • Eksport do XLS – wstępne zaznaczenie kolumn i dodanie opisu jednostek
  • Możliwość wstawiania załączników do realizacji
Oprócz wybranych elementów wymienionych powyżej, każda wersja zawiera inne drobne ulepszenia, poprawki i modyfikacje.