Twój technik przyjeżdża na wezwanie serwisowe – internet jest słaby, klient się spieszy. Technik musi szybko rozwiązać problem, zarejestrować pracę i wygenerować raport serwisowy. Większość aplikacji staje się w takich momentach przeszkodą. CDESK Pro jest przeznaczony właśnie do takich przypadków. Dostęp do aplikacji otrzymujesz wraz z każdą licencją CDESK.
Przegląd zaplanowanych wyjazdów
Serwisant Albert rozpoczyna dzień pracy od sprawdzenia zaplanowanej pracy i wyjazdów. Na stronie głównej widzi, które Wnioski zostały mu przypisane, a które czekają na rozwiązanie. Aby uzyskać jeszcze lepszy przegląd, otwiera Kalendarz, gdzie widzi dokładny czas i miejsce wyjazdu. W sekcji Powiadomienia znajduje nowe komentarze i zmiany.
PRZEJRZYSTY DESIGN
Aby ułatwić sobie pracę, dostosował wygląd aplikacji – ciemny styl z pomarańczowymi przyciskami.

Szczegóły urządzenia za jednym kliknięciem
Jedno z powiadomień dotyczy ważnego wniosku – pilnej naprawy klimatyzatora. Albert klika powiadomienie, aby przejść bezpośrednio do szczegółów wniosku, gdzie widzi, co, gdzie i dla kogo będzie dzisiaj naprawiał.

SZYBKA NAWIGACJA
Albert za pomocą zakładki przechodzi do listy pozycji, gdzie zapoznaje się z danymi technicznymi serwisowanego urządzenia. Ma również do dyspozycji instrukcję serwisową w formie załącznika PDF.
Przygotowany na nieoczekiwane przerwy w dostawie prądu
Albert przenosi wniosek do statusu ”w trakcie” i wyrusza w podróż. W miejscu docelowym sygnał jest słaby i nie ma dostępu do Internetu. Jednak przed wyjazdem Albert oznaczył wniosek jako dostępny w trybie offline – teraz może pracować nad nim nawet bez Internetu. Gdy następnym razem połączy się z siecią, jego zapisane dane zostaną zsynchronizowane.
DOSTĘP OFFLINE
Albert może oznaczyć wniosek jako Zakończony i wpisać rozwiązanie problemu w polu Rozwiązanie. Zmiany zostaną zaktualizowane po połączeniu się z Internetem.

Protokoły serwisowe i ewidencja prac
Po wykonaniu naprawy Albert zapisuje przepracowane godziny i dołącza tę realizację do wniosku. Informacja o wykonanej naprawie może również zawierać zdjęcia lub inne załączniki. Następnie Albert wystawia klientowi protokół serwisowy do podpisu za pośrednictwem aplikacji.

KOMPLETNY PROCES
Aplikacja umożliwiła mu przejście przez cały proces, od przyjęcia wniosku do jego zakończenia.
Co oferuje
CDESK Pro?
CDESK Pro zawiera funkcje i moduły znane z interfejsu internetowego lub wersji na komputery stacjonarne. Wszystkie skonfigurowane tak, abyś mógł z telefonu:
-
📌 Wprowadzić, edytować lub zakończyć wniosek (Wnioski)
-
📄 Tworzyć protokoły serwisowe (złącze Netgrif)
-
🛠️ Rejestruj wyjścia i przepracowane godziny (Wydajności)
-
👥 Zarządzać kontaktami z klientami, współpracownikami lub firmami (Książka adresowa)
-
🔧 Rejestrować informacje o urządzeniach i usługach (Konfiguracyjna baza danych)
-
🗓️ Sprawdzić nadchodzące zadania i obowiązki (Kalendarz)
-
🌴 Wnioskuj o urlop lub wypożyczenie (Wnioski o urlop, Wypożyczenia)
-
✅ Zatwierdzać procesy (Zatwierdzenie)
-
🔔 Otrzymywać powiadomienia (Powiadomienia)
-
📶 Pracować z wybranymi danymi nawet bez internetu (tryb offline)
Jesteś użytkownikiem CDESK? Dostrzegasz zastosowanie aplikacji CDESK Pro w swojej firmie/instytucji?
👉 Przejdź na szybkie, przejrzyste i bezpieczne środowisko pracy, które dostosowuje się do Ciebie.
Google Play | App Store
