CDESK Pro: Aplikacja do wyjazdów służbowych

28. października 2025

 

Twój technik przyjeżdża na wezwanie serwisowe – internet jest słaby, klient się spieszy. Technik musi szybko rozwiązać problem, zarejestrować pracę i wygenerować raport serwisowy. Większość aplikacji staje się w takich momentach przeszkodą. CDESK Pro jest przeznaczony właśnie do takich przypadków. Dostęp do aplikacji otrzymujesz wraz z każdą licencją CDESK.

Przegląd zaplanowanych wyjazdów

Serwisant Albert rozpoczyna dzień pracy od sprawdzenia zaplanowanej pracy i wyjazdów. Na stronie głównej widzi, które Wnioski zostały mu przypisane, a które czekają na rozwiązanie. Aby uzyskać jeszcze lepszy przegląd, otwiera Kalendarz, gdzie widzi dokładny czas i miejsce wyjazdu. W sekcji Powiadomienia znajduje nowe komentarze i zmiany.

 

PRZEJRZYSTY DESIGN

Aby ułatwić sobie pracę, dostosował wygląd aplikacji – ciemny styl z pomarańczowymi przyciskami. 
https://www.cdesk.pl/wp-content/uploads/2025/10/03-optimize.gif

Szczegóły urządzenia za jednym kliknięciem

Jedno z powiadomień dotyczy ważnego wniosku – pilnej naprawy klimatyzatora. Albert klika powiadomienie, aby przejść bezpośrednio do szczegółów wniosku, gdzie widzi, co, gdzie i dla kogo będzie dzisiaj naprawiał.

 

https://www.cdesk.pl/wp-content/uploads/2025/10/01-optimize.gif

SZYBKA NAWIGACJA

Albert za pomocą zakładki przechodzi do listy pozycji, gdzie zapoznaje się z danymi technicznymi serwisowanego urządzenia. Ma również do dyspozycji instrukcję serwisową w formie załącznika PDF. 

Przygotowany na nieoczekiwane przerwy w dostawie prądu

Albert przenosi wniosek do statusu ”w trakcie” i wyrusza w podróż. W miejscu docelowym sygnał jest słaby i nie ma dostępu do Internetu. Jednak przed wyjazdem Albert oznaczył wniosek jako dostępny w trybie offline – teraz może pracować nad nim nawet bez Internetu. Gdy następnym razem połączy się z siecią, jego zapisane dane zostaną zsynchronizowane. 

 

DOSTĘP OFFLINE

Albert może oznaczyć wniosek jako Zakończony i wpisać rozwiązanie problemu w polu Rozwiązanie. Zmiany zostaną zaktualizowane po połączeniu się z Internetem.
https://www.cdesk.pl/wp-content/uploads/2025/10/02-optimize.gif

Protokoły serwisowe i ewidencja prac

Po wykonaniu naprawy Albert zapisuje przepracowane godziny i dołącza tę realizację do wniosku. Informacja o wykonanej naprawie może również zawierać zdjęcia lub inne załączniki. Następnie Albert wystawia klientowi protokół serwisowy do podpisu za pośrednictwem aplikacji.

 

https://www.cdesk.pl/wp-content/uploads/2025/10/04-optimize.gif

KOMPLETNY PROCES

Aplikacja umożliwiła mu przejście przez cały proces, od przyjęcia wniosku do jego zakończenia.

Co oferuje
CDESK Pro?

CDESK Pro zawiera funkcje i moduły znane z interfejsu internetowego lub wersji na komputery stacjonarne. Wszystkie skonfigurowane tak, abyś mógł z telefonu:  
  • 📌 Wprowadzić, edytować lub zakończyć wniosek (Wnioski)
  • 📄 Tworzyć protokoły serwisowe (złącze Netgrif)
  • 🛠️ Rejestruj wyjścia i przepracowane godziny (Wydajności) 
  • 👥 Zarządzać kontaktami z klientami, współpracownikami lub firmami (Książka adresowa)
  • 🔧 Rejestrować informacje o urządzeniach i usługach (Konfiguracyjna baza danych)
  • 🗓️ Sprawdzić nadchodzące zadania i obowiązki (Kalendarz)
  • 🌴 Wnioskuj o urlop lub wypożyczenie (Wnioski o urlop, Wypożyczenia)
  • ✅ Zatwierdzać procesy (Zatwierdzenie)
  • 🔔 Otrzymywać powiadomienia (Powiadomienia)
  • 📶 Pracować z wybranymi danymi nawet bez internetu (tryb offline)

Jesteś użytkownikiem CDESK? Dostrzegasz zastosowanie aplikacji CDESK Pro w swojej firmie/instytucji?

👉 Przejdź na szybkie, przejrzyste i bezpieczne środowisko pracy, które dostosowuje się do Ciebie.

Google Play | App Store