Szukasz kompleksowego Service Deska? Rozwiązaniem jest CDESK!

26. stycznia 2022

WYPRÓBUJ CDESK ZA DARMO PRZEZ 30 DN

Wypełnij formularz rejestracyjny, a my założymy dla Ciebie konto testowe CDESK.
https://www.cdesk.pl/wp-content/uploads/2021/07/foto-landing-page-cdesk-640x427.jpg
https://www.cdesk.pl/wp-content/uploads/2022/01/Miroslav-Jombik-160x160.jpg

Ing. Miroslav Jombík
CEO

W miarę rozwoju firmy, organizacja może w pewnym momencie stać się chaotyczna. Firma rozrasta się w szybkim tempie i kadra kierownicza nie jest już w stanie utrzymać wszystkiego w swoich głowach, ponieważ nowe sprawy przyćmiewają znaczenie starszych obietnic i rozwiązań. Próba zmierzenia się z tym problemem zaowocowała zaprogramowaniem prototypowego rozwiązania CDESK, które miało na celu uporządkowanie kompetencji i bieżących prac.

Ciągły rozwój i dostosowywanie się do nowych klientów w naturalny sposób zaowocowało stworzeniem kompleksowego narzędzia do zarządzania procesami biznesowymi. CDESK stał się w ten sposób pierwszym czysto słowackim komercyjnym oprogramowaniem typu service desk lub help desk.

Z prostego narzędzia do śledzenia zamówień i przeglądu zadań, w ciągu kilku lat przekształciło się w kompleksowe narzędzie do porządkowania procesów w firmach. Nieważne, czy to firma ubezpieczeniowa, serwis samochodowy, duża firma audytorska, producent alkoholu, naprawa kotłów czy firma informatyczna. Każdy, kto jest zainteresowany wyraźnie identyfikowalnymi przydziałami zadań, monitoruje postęp prac aż do wystawienia faktury, może skutecznie zwiększyć swoją produktywność, a tym samym swoje zyski dzięki CDESK.

Stworzony przez nas, pożądany przez klientów

Kiedy Miroslav Jombik i jego zespół zaczęli programować pierwszą wersję CDESK prawie 20 lat temu, nie mieli pojęcia, że kilka lat później CDESK będzie spontanicznie poszukiwany przez klientów, a później stanie się pełnoprawnym oprogramowaniem na rynek międzynarodowy.

CDESK powstał na potrzeby samoorganizacji w firmie informatycznej SEAL IT Services. Priorytetem dla jej potrzeb w tamtym czasie był helpdesk dla klientów do zgłaszania problemów i zgłoszeń IT, konieczność przydzielania zadań, śledzenia ich realizacji oraz przejrzysta organizacja działań firmy.

Po latach pracy nasze wewnętrzne oprogramowanie stało się helpdeskiem, service deskiem, narzędziem biletowym oraz asystentem w złożonej standaryzacji i automatyzacji procesów. Dzięki swojej historii i modułowości nadaje się zarówno dla mniejszych, jak i większych firm. CDESK może zajmować się wieloma procesami i skupia się na wdrażaniu dodatkowych modułów i konkretnych procesów, do których jest potrzebny.

Co to jest CDESK?

Jednym z możliwych określeń jest kompleksowe oprogramowanie na zamówienie. Zawiera ono wiele modułów, które dają firmom maksymalny wgląd w procesy świadczenia usług dla własnych klientów. W relacji dostawca-klient najważniejsza jest komunikacja, spełnianie obietnic, jasne kompetencje oraz porządek w kontaktach i przydzielonych zadaniach.

CDESK umożliwia szybkie śledzenie klientów i wyświetla wszystkie niezbędne dane w przejrzysty sposób. Jednocześnie służy jako narzędzie komunikacji i pozwala pozostać w kontakcie z klientami i utrzymywać komunikację w jednym miejscu, co jest bardziej niż przydatne w dzisiejszej sytuacji dotkniętej pandemią.

CDESK w Pigułce
Siła CDESK tkwi w możliwości modyfikacji dostosowanych do Twojego biznesu. Odkryj, co jest w środku.
Zobacz więcej
Nacisk na system

Świadczenie usług na najwyższym poziomie wymaga systematycznej pracy. Jeśli wnioski są realizowane z najwyższą jakością i terminowo, klient jest zadowolony, a dostawca może czerpać korzyści z ich efektywności. CDESK to system, w którym zarówno dostawca, jak i klient mogą śledzić postęp wniosku od jego powstania do rozwiązania

Możesz polegać na osobie, do której zostało przypisany wniosek w celu jego rozwiązania. Przy dużej ilości zadań, ważne jest, aby posortować je według priorytetu, przypisać osoby odpowiedzialne do zamówień lub podzielić je na pojedyncze zadania. CDESK może być dostosowany do procesów, nawyków i preferencji użytkowników.

Właściwe rzeczy we właściwy sposób

CDESK rejestruje zadania i śledzi postęp ich rozwiązania. Ułatwia to menedżerom uzyskanie przeglądu ich realizacji, w tym terminów potrzebnych od osoby odpowiedzialnej na szybką analizę kosztów i tworzenie wartościowych dokumentów do fakturowania.

Analiza kosztów, planowanie optymalnego wykorzystania zasobów, zarządzanie pracownikami i inne sposoby efektywnego zarządzania pozwalają wydobyć ze wszystkiego jak najwięcej. Precyzyjne planowanie z mechanizmami dotrzymywania terminów, organizacja realizacji zadań wraz z zarządzaniem cyklem życia zadań, ewidencja wykonanych prac, zaimplementowane interfejsy komunikacyjne, wsparcie ITIL (ITSM) w środowisku IT – to wszystko sprawia, że CDESK jest kompleksowym narzędziem do spełnienia wysokiego standardu ISO 20000.

Jeśli nadal wahasz się, czy Twoja firma powinna wprowadzić takie narzędzie do swoich procesów, możesz je wypróbować za darmo na koncie demo. Nie ma na co czekać. Tylko zorganizowana praca przynosi zyski!

Masz konkretne pytanie lub nie możesz znaleźć informacji?
Skontaktuj się z nami
CDESK przez 30 dni za darmo