Podstawowa lista nowych funkcji dla wersji 3.2.7

30. kwietnia 2025

 

Więcej zastosowań AI – tym razem w raportach wniosków, usprawnienie obsługi klienta za pomocą WhatsApp w CDESK i pierwsza wersja nowego szybkiego kalendarza.

W wersji 3.2.7 możesz wypróbować tworzenie raportów z wniosków za pomocą AI*, usprawnić obsługę klienta dzięki zintegrowanej usłudze WhatsApp Business w CDESK i uprzyjemnić sobie pracę dzięki zupełnie nowemu kalendarzowi (uwaga: starsze kalendarze zostaną usunięte w następnej wersji).

*Korzystanie z AI jest płatne przez tokeny

TOP Nowości

  • Raporty AI we wnioskach – nowa funkcja generowania raportów
  • WhatsApp – Integracja WhatsApp Business z bezpośrednim tworzeniem wniosków
  • Nowy kalendarz – zupełnie nowa, szybka wersja z początkowym zestawem funkcji
  • Wyłączenie dotychczasowego kalendarza w następnej wersji (3.2.8)

 

Wnioski

  • Zbiorcze tłumaczenie wszystkich postów w dyskusji
  • Osobne kolumny na listach dla niedotrzymanych terminów i czasu opóźnienia
  • Szybsze usuwanie połączenia z powiązanym wnioskiem
  • Oddzielne serie numeryczne w powiadomieniach
  • Tłumaczenia krótkich i długich opisów kafelków w katalogu wniosków
  • Opis podglądu (tooltip) obrazów w galerii

Ogólne funkcje

  • Ulepszenia w prawym panelu wniosków (Kanban, nowy Kalendarz, Lista wniosków)
  • Możliwość zapisywania niestandardowych zestawów kolumn
  • Wypełnienie domyślnego adresu publicznego w Globalnych ustawieniach powiadomień
  • W eksportach XLSX zastąpienie funkcji SUM bardziej elastyczną funkcją SUBTOTAL

Realizacje

  • Proste tworzenie realizacji z list w innych modułach

Zamówienia i fakturowanie

  • Wizualizacja listy zamówień w strukturze folderu (drzewa)
  • Możliwość nieoferowania pozycji rozliczeniowej typu „Stała cena” w realizacjach

Centralne wyszukiwanie

  • Filtrowanie niestandardowych obiektów w centralnym wyszukiwaniu przy użyciu przedrostka „my”
  • Przyspieszenie centralnego wyszukiwania w podstawowym polu
  • Realizacje i projekty w wyszukiwaniu centralnym

Książka adresowa

  • Rozdzielenie kolumn „Imię” i „Nazwisko” na liście kontaktów
  • Podczas importowania kontaktów dodawane są dane z połączonego konta

Zatwierdzanie

  • Swobodne zatwierdzenie przed realizacją wniosku

Przetwarzanie wiadomości

  • Przypisanie firmy według kontaktu
  • Dodawanie kategorii wniosków do reguł przetwarzania wiadomości

Połączenie CDESK – JIRA

  • Automatyczne tworzenie realizacji z Jira worklog
  • Kolumna ”Jira label” na liście wniosków
  • Modyfikacja dodawania załączników do złącza Jira
  • Dodanie pól Jira Ostatni komentarz, Rozwiązujący i Ostatnia zmiana do listy wniosków

Omnichannel: VOIP

  • Oznaczenie dostępnej transkrypcji tekstowej nagrania literą „T”

Użytkownicy i grupy

  • Rozszerzenie zakładki Grupy o grupy podrzędne
  • Wyłączony użytkownik zostanie wylogowany ze wszystkich urządzeń
  • Możliwość zablokowania resetowania hasła dla użytkowników
  • Audyt uprawnień

Powiadomienia

  • Powiadomienie klienckich kont w polu wniosek od/wniosek dla
  • Zdarzenie ”Zatrzymanie SLA” w regułach powiadomień wniosków
  • Rola ”Odbiorcy dyskusji z klientem” w regułach powiadomień wniosków

Urlopy

  • Zaokrąglanie pozostałych dni urlopu

Dostęp do CDESK przez MS Entra ID

  • Automatyczne uzupełnianie danych podczas tworzenia kont klientów

Magazyny

  • Dodano kolumnę Notatka do dokumentu magazynowego

Pełne informacje o wydaniu będą dostępne w ciągu kilku dni.