Więcej zastosowań AI – tym razem w raportach wniosków, usprawnienie obsługi klienta za pomocą WhatsApp w CDESK i pierwsza wersja nowego szybkiego kalendarza.
W wersji 3.2.7 możesz wypróbować tworzenie raportów z wniosków za pomocą AI*, usprawnić obsługę klienta dzięki zintegrowanej usłudze WhatsApp Business w CDESK i uprzyjemnić sobie pracę dzięki zupełnie nowemu kalendarzowi (uwaga: starsze kalendarze zostaną usunięte w następnej wersji).
*Korzystanie z AI jest płatne przez tokeny
TOP Nowości
- Raporty AI we wnioskach – nowa funkcja generowania raportów
- WhatsApp – Integracja WhatsApp Business z bezpośrednim tworzeniem wniosków
- Nowy kalendarz – zupełnie nowa, szybka wersja z początkowym zestawem funkcji
- Wyłączenie dotychczasowego kalendarza w następnej wersji (3.2.8)
Wnioski
- Zbiorcze tłumaczenie wszystkich postów w dyskusji
- Osobne kolumny na listach dla niedotrzymanych terminów i czasu opóźnienia
- Szybsze usuwanie połączenia z powiązanym wnioskiem
- Oddzielne serie numeryczne w powiadomieniach
- Tłumaczenia krótkich i długich opisów kafelków w katalogu wniosków
- Opis podglądu (tooltip) obrazów w galerii
Ogólne funkcje
- Ulepszenia w prawym panelu wniosków (Kanban, nowy Kalendarz, Lista wniosków)
- Możliwość zapisywania niestandardowych zestawów kolumn
- Wypełnienie domyślnego adresu publicznego w Globalnych ustawieniach powiadomień
- W eksportach XLSX zastąpienie funkcji SUM bardziej elastyczną funkcją SUBTOTAL
Realizacje
- Proste tworzenie realizacji z list w innych modułach
Zamówienia i fakturowanie
- Wizualizacja listy zamówień w strukturze folderu (drzewa)
- Możliwość nieoferowania pozycji rozliczeniowej typu „Stała cena” w realizacjach
Centralne wyszukiwanie
- Filtrowanie niestandardowych obiektów w centralnym wyszukiwaniu przy użyciu przedrostka „my”
- Przyspieszenie centralnego wyszukiwania w podstawowym polu
- Realizacje i projekty w wyszukiwaniu centralnym
Książka adresowa
- Rozdzielenie kolumn „Imię” i „Nazwisko” na liście kontaktów
- Podczas importowania kontaktów dodawane są dane z połączonego konta
Zatwierdzanie
- Swobodne zatwierdzenie przed realizacją wniosku
Przetwarzanie wiadomości
- Przypisanie firmy według kontaktu
- Dodawanie kategorii wniosków do reguł przetwarzania wiadomości
Połączenie CDESK – JIRA
- Automatyczne tworzenie realizacji z Jira worklog
- Kolumna ”Jira label” na liście wniosków
- Modyfikacja dodawania załączników do złącza Jira
- Dodanie pól Jira Ostatni komentarz, Rozwiązujący i Ostatnia zmiana do listy wniosków
Omnichannel: VOIP
- Oznaczenie dostępnej transkrypcji tekstowej nagrania literą „T”
Użytkownicy i grupy
- Rozszerzenie zakładki Grupy o grupy podrzędne
- Wyłączony użytkownik zostanie wylogowany ze wszystkich urządzeń
- Możliwość zablokowania resetowania hasła dla użytkowników
- Audyt uprawnień
Powiadomienia
- Powiadomienie klienckich kont w polu wniosek od/wniosek dla
- Zdarzenie ”Zatrzymanie SLA” w regułach powiadomień wniosków
- Rola ”Odbiorcy dyskusji z klientem” w regułach powiadomień wniosków
Urlopy
- Zaokrąglanie pozostałych dni urlopu
Dostęp do CDESK przez MS Entra ID
- Automatyczne uzupełnianie danych podczas tworzenia kont klientów
Magazyny
- Dodano kolumnę Notatka do dokumentu magazynowego