Moduł Zarządzanie aktywami z szybką obługą inwentaryzacji
Witamy w erze optymalnego zarządzania inwentaryzacją z CDESK! Wersja 3.2.4 wprowadza innowacyjne i praktyczne rozwiązania do zarządzania i kontrolowania firmowych zasobów w postaci nowego modułu Zarządzanie aktywami.
Nadzoruj swoje aktywa od zakupu aż do wycofania. Każdy przedmiot można sklasyfikować i wyszukać według lokalizacji, typu, stanu lub odpowiedzialnego pracownika. CDESK pozostawia również miejsce na dodanie własnych szczegółów dotyczących każdej pozycji, a także dodanie obrazka, który pojawi się obok niej.
Twórz inwentaryzacje w przejrzystym interfejsie internetowym i skanuj przedmioty za pomocą aplikacji mobilnej CDESK Asset Inventory. Skanuj przedmioty mobilnie za pomocą kodów QR, EAN lub dedykowanego skanera tagów RFID. Wprowadzaj konkretne zlecenia inwentaryzacji w oparciu o kryteria, takie jak lokalizacja, typ przedmiotu lub personel. Pozwala to na śledzenie i efektywne przydzielanie części zapasów pracownikom. Wynikowy dokument inwentaryzacji jest raportem końcowym.
Częścią Ewidencji aktywów jest również możliwość importowania pozycji z plików XLS do bazy danych lub eksportowania listy aktywów do XLS.
Konfigurowanie nowego modułu w CDESK odbywa się za pomocą jednego kliknięcia w Ustawieniach globalnych i uwzględnieniu typu pozycji z konfigurowanej bazy danych w Ewidencji aktywów. Aplikacja CDESK Asset Inventory jest dostępna do pobrania w sklepie Google Play i pracujemy również nad opublikowaniem jej w Apple Store.
Ewidencja aktywów zawiera również protokoły przekazania, które zostaną udostępnione w następnej wersji (3.2.5).
Nowa aplikacja mobilna CDESK Pro, pierwsza wersja z wnioskami, realizacjiami i praktycznym interfejsem
Nową aplikację mobilną można znaleźć w Google Play, Apple Store pod nazwą CDESK Pro od Inova Logic
Efektywna praca w terenie w nowej odsłonie. Nowa aplikacja mobilna CDESK Pro umożliwia wykonywanie pierwszych procesów za pomocą smartfona. W porównaniu do poprzedniej wersji „CDESK3”, nowa aplikacja charakteryzuje się znacznie większą stabilnością, szybkością i bardziej intuicyjną obsługą. W obecnej wersji dostępne są moduły Wnioski z dyskusją, Realizacje, Książka adresowa (w trybie odczytu) oraz powiadomienia dla wniosków.
W każdym wniosku wyświetlane są jego podstawowe dane, częściowo zawierające ustawione przez użytkownika pola użytkownika (dawniej Dodatkowe właściwości). Wnioski są przejrzyście wyświetlane na stronie głównej aplikacji i podzielone według filtrów, umożliwiając szybkie zarządzanie, wyszukiwanie i filtrowanie według różnych kryteriów. Wnioski zawierają dyskusję, do której użytkownik może dołączyć przez aplikację, a także opcję wysyłania załączników.
Aby zapewnić bardziej dynamiczną i płynną pracę w CDESK Pro, możliwe jest tworzenie zakładek, między którymi użytkownik może się łatwo przełączać. Jest to przydatne podczas kopiowania tekstu lub odczytywania informacji z innego obiektu w CDESK. Zakładki są tworzone automatycznie po otwarciu nowej karty z menu głównego, po długim przytrzymaniu wniosku itp. Zakładkę można również utworzyć ręcznie.
Obecnie ostatnim składnikiem wniosku w aplikacji mobilnej są realizacje, które można edytować i tworzyć bezpośrednio we wniosku lub przez stronę główną.
Na stronie głównej, moduły są przejrzyście wyświetlane w górnej części ekranu, Użytkownicy mogą łatwo i efektywnie tworzyć nowe wnioski, katalogi wniosków, realizacje, realizacje wewnętrzne i nowe pozycje (CI) za pomocą przycisku „+” w środkowej części ekranu.
Kliknięcie awatara obok nazwy użytkownika otwiera teraz nową stronę z ustawieniami konta użytkownika. Aplikacja obsługuje języki, w których rozwijany jest system CDESK: słowacki, czeski, angielski, niemiecki, polski i węgierski.
W chwili pierwszego wydania aplikacja umożliwia wykonywanie podstawowych zadań, z ograniczoną funkcjonalnością w porównaniu do wersji internetowej. O dalszym dodawaniu funkcjonalności będziemy informować w kolejnych nowościach. W przyszłych wersjach możesz również spodziewać się dodania przewodnika ze wskazówkami, jak korzystać z aplikacji.
Nowa autentykacja przez Google i samodzielne tworzenie klienckich kont
W wersji 3.2.4 klienci mogą teraz uwierzytelniać się za pomocą konta Google, co zwiększa bezpieczeństwo logowania. Klient może również samodzielnie skonfigurować konto klienta bezpośrednio z ekranu logowania, jeśli zezwoli na to administrator CDESK. Jest to możliwe na dwa sposoby.
- Automatycznie za pomocą uwierzytelniania Google, naciskając przycisk „Zaloguj się przez Google”
- Poprzez ręczne utworzenie konta za pomocą linku „Utwórz konto klienta”
Aktywacja autentyfikacji Google:
- Dodanie złącza „Google autentykacja z tworzeniem konta klienta” w Ustawieniach globalnych -> Złącza, API.
- Dla konkretnej firmy można określić, w której domenie lub adresie e-mail można utworzyć konto klienta.
Wnioski
Automatyczna zmiana statusu wniosku na „Ukończony” po „x” dniach w statusie „Oczekiwanie na klienta”.
Aby uniknąć zaległości i stagnacji wniosków od klienta, można ręcznie ustawić okres czasu, w którym wniosek pozostanie w stanie „Oczekiwanie na klienta”. Po upływie ustawionego czasu wniosek automatycznie zmieni swój status na „Zakończony”, a klient zostanie o tym powiadomiony. Przełącznik umożliwiający włączenie tej funkcji w CDESK można znaleźć w Ustawieniach globalnych -> Wnioski -> Statusy wniosków
Opcja włączania/blokowania wysyłania załączników w mailach, konfigurowalna dla każdej firmy osobno
Najnowsza wersja CDESK pozwala konkretnym firmom na ustawianie zezwoleń lub blokowanie załączników, które mają być wstawiane do wiadomości e-mail wysyłanych z CDESK, umożliwiając lepszą kontrolę rozmiaru wysyłanych wiadomości e-mail i zwiększając bezpieczeństwo.
Możesz wybrać, czy mają być wysyłane wszystkie załączniki (tj. dotychczasowy status), tylko nowe załączniki, Wyłączone – bez załączników. Domyślne ustawienia obowiązujące dla wszystkich firm można ustawić w Ustawieniach globalnych -> Powiadomienia -> Ustawienia podstawowe. Różne ustawienia dla konkretnej firmy są już wprowadzone w samych Ustawieniach firmy. Można je znaleźć w module Książka adresowa -> Firmy.
Pola użytkownika w regularnych wnioskach
Regularne wnioski funkcjonują jako wstępnie ustawiony schemat powtarzających się przypisań. Do tej pory nie było możliwe generowanie nowych wniosków z Regularnych wniosków z polami użytkownika.
W wersji 3.2.4 możliwe jest teraz określenie wspólnych pól użytkownika dla wszystkich regularnych wniosków, a także oddzielnie dla każdego „szablonu” regularnego wniosku.
Wspólne pola użytkownika można utworzyć w Ustawieniach globalnych -> Regularne wnioski, konkretne dla każdego „szablonu” regularnego wniosku w wybranym regularnym wniosku w menu Wnioski -> Regularne wnioski. Zmiany zostaną odzwierciedlone we wszystkich nadchodzących wygenerowanych wnioskach.
Filtrowanie na liście wniosków według adresu e-mail wiadomości, z której wniosek został utworzony
Dla lepszej organizacji i przejrzystości, w najnowszej wersji, wnioski mogą być również filtrowane na liście wniosków według adresu e-mail, z którego zostały utworzone wiadomości do przetworzenia. Ten źródłowy adres e-mail można również wyświetlić jako kolumnę o nazwie „Otrzymano na adres”.
Zlecenia pracy
Dodanie nowej roli Grupa rozwiązująca do powiadomień o zleceniach pracy
When a change is made to a work order, the entire assignee group will be able to be notified. You can set the new role „Assignee Group” for any action in Global Settings -> Notifications -> Basic Settings in Work Orders.
Aktualizacja pól użytkownika w szablonie wniosku do rozpoczęcia i wyłączenia zlecenia pracy
Szablony wniosków w module Wnioski -> Szablony wniosków zawierają listę pól użytkownika, które po kliknięciu podczas tworzenia wniosku tworzą powiązane zlecenie pracy. Ustawienie określonego zlecenia pracy w sekcji Szablony wniosków -> Zlecenia pracy umożliwia wybranie z listy pól użytkownika tych, które utworzą zlecenie pracy. Jeśli pola użytkownika w danym szablonie zostaną zmienione (usunięte lub dodane), na wspomnianej liście pojawi się przycisk „Odśwież”. Po jego naciśnięciu lista zostanie zaktualizowana i zsynchronizowana z listą pól użytkownika w szablonie wniosku. W ten sposób użytkownik unika wybierania nieaktualnych pól użytkownika i otrzymuje te, które zostały ostatnio dodane do systemu.
Realizacje
Widok wykorzystania ryczałtu
W realizacji podczas wyboru pozycji rozliczeniowej, jeśli jako pozycję rozliczeniową wybrano ryczałt, wyświetlone zostanie również wykorzystanie ryczałtu za bieżący okres. Użytkownik może je wyświetlić, klikając strzałkę po prawej stronie wyboru pozycji rozliczeniowej. Użytkownik jest ostrzegany na czerwono o wykorzystaniu wykraczającym poza przedpłacone godziny w ramach stawki ryczałtowej.
Podczas wydawania materiałów w realizacji (i nie tylko), możliwe jest wybranie wielu pozycji magazynowych jednocześnie
Po zaznaczeniu wielu pozycji/kart magazynowych można je dodać do realizacji jednocześnie. Podobna zasada dotyczy wydań z magazynu.
Zatwierdzanie
Dodano regułę swobodnego zatwierdzania do zleceń
Reguła swobodnego zatwierdzania miała zastosowanie do wniosków w poprzednich wersjach, ale w wersji 3.2.4 może być również stosowana do zleceń. W związku z tym podczas tworzenia procesu swobodnego zatwierdzania w module zatwierdzeń wyświetlane jest nowe pole użytkownika oznaczone jako „Miejsce użycia” z wstępnie ustawioną opcją Wnioski. W polu tym można wybrać opcję Zlecenia. Jeśli wybrana zostanie opcja Zlecenia, zalogowany użytkownik będzie miał możliwość zablokowania edycji dokumentu w trakcie trwania procesu zatwierdzania. Po przełączeniu tego przełącznika rekord nie będzie już możliwy do edycji, dopóki nie przejdzie przez proces zatwierdzania.
Jeśli powyższa reguła została zastosowana do zlecenia, wszystkie inne zlecenia będą wyświetlać opcję Prześlij do zatwierdzenia. Jednocześnie na liście zamówień pojawi się kolumna Status zatwierdzenia.
Kalendarz
Możliwość dodania wniosku z katalogu poprzez kalendarz
W najnowszej wersji 3.2.4 skupiliśmy się również na bardziej praktycznym połączeniu poszczególnych modułów. W kalendarzu pojawiła się możliwość tworzenia wniosków z katalogu.
Omnichannel VOIP
Rozszerzenie raportu połączeń według treści – tagi wniosków
Po nawiązaniu połączeń można przypisać do nich fokus (treść) połączeń. Statystyki połączeń o określonej treści zostaną również odzwierciedlone w raporcie XLSX, w którym zostaną dodane kategorie treści.
Książka adresowa
Dodanie notatki do kontaktu jako kolumny na Liście kontaktów
Do kolumn na liście kontaktów dodano kolumnę „Notatki”. Można je wprowadzać zarówno dla firm, jak i kontaktów, a także pojawią się na liście obok kontaktu. Kontakty mogą być wyszukiwane według tego, czy zawierają notatkę, czy nie, kolumna „Notatki” może być również uwzględniona podczas eksportowania listy kontaktów.